مدیرکل صدا و سیمای استان فارس:

باید عاشورا را به رسانه پیوند بدهیم

«پهلوانیان» گفت: اقامه عزای امام حسین(ع) زمانی بهتر تحقق می‌کند که به رسانه پیوند بخورد و به همین سبب است که بنده معتقدم عاشورا و تاسوعا باید در کف خیابان محقق شود تا بهتر دیده شود و باید عظمت و شکوه آن را به جهانیان نشان بدهیم.
کد خبر: ۶۰۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 13July 2023

باید عاشورا را به رسانه پیوند بدهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «احمد پهلوانیان» مدیرکل صدا و سیمای استان فارس امروز در گردهمایی سالانه مداحان هیئات مذهبی شیراز که با حضور پیرغلامان، مداحان و اعضای شورای هیئات مذهبی شیراز با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی حرکت دسته‌های عزاداری در ماه محرم در موزه دفاع مقدس فارس برگزار شد اظهار داشت: عاشورا و تاسوعا باید در کف خیابان محقق شود تا بهتر دیده شود و باید عاشورا را به رسانه پیوند بدهیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس خاطرنشان کرد: حضور در موزه دفاع مقدس و در جوار شهدا و این زمین طیب و پاک که میزبان دوتن از شهدای گمنام دفاع مقدس است برکتی است که به راحتی نصیب هرکسی نمی‎‌شود.

پهلوانیان گفت: در محضر اهل بیت (ع) آموختیم که در حزن شهدا محزون و در شادی آنها شاد باشیم و درخصوص امام حسین و مصیبتی که بر وی رفت ما مکلف به اقامه عزا و تبیین راه وی هستیم.

وی افزود: اقامه عزای امام حسین(ع) زمانی بهتر تحقق می‌کند که به رسانه پیوند بخورد و به همین سبب است که بنده معتقدم عاشورا و تاسوعا باید در کف خیابان محقق شود تا بهتر دیده شود و باید عظمت و شکوه آن را به جهانیان نشان بدهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار