استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج)/ هیمنه آمریکا در حال شکستن است

حجت‌الاسلام «عالی» با تأکید بر اینکه هیمنه آمریکا در حال شکستن است، افزود: امیدواریم قدرت ایران در یک و دو سال آینده باعث شود که مشکلات اقتصادی مردم بهبود و ارزش پول ما افزایش یابد زیرا مردم ما پای کار نظام هستند و لایق بهترین‌ها هستند.
کد خبر: ۶۰۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 01July 2023

هیمنه آمریکا در حال شکستن است/ انقلاب اسلامی؛ زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مسعود عالی» استاد حوزه و دانشگاه شامگاه(جمعه) در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت مجاهد بدون مرز سرلشکر شهید حاج «محمد ناصر ناصری» و چهلمین روز درگذشت پدر متدین، ولایی و صبورش مرحوم حاج «احمد ناصری» در محل حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: هنر مؤمن این است که بداند مأموریت و رسالت امام زمانش چه هست و در این زمینه او را کمک کند.

وی با بیان اینکه امام عصر(عج) دارای مأموریت گسترده‌ای در عصر غیبت است که مهم‌ترین رسالت ایشان زمینه‌سازی ظهورش است، بیان داشت: امام زمان(عج) در دوران غیبتش نایبان خودش را هدایت می‌کند تا این افراد جامعه و جهان را به سمت ظهور پیش ببرند.

استاد حوزه و دانشگاه تبیین کرد: انقلاب اسلامی یک انقلابی جهانی است و به وسیله آن جهان برای ظهور آماده می‌شود و طبیعی است که جریان کفر تمام توطئه‌ها را برعلیه ما به کار گیرند چرا که کارهای بزرگ دارای سختی‌ها بزرگ است.

حجت‌الاسلام عالی اضافه کرد: در روایات مکرر آمده که قبل از ظهور امام عصر(عج) در ایران و مشرق زمین پرچم (کنایه از حکومت) بلند می‌شود و شیعه یک ولایت اجتماعی پیدا می‌کند و امیدواریم این حکومت و پرچم همان باشد که شهدای ما برای آن گلچین شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی علی‌رغم این فشارها و تحریم‌ها به یک قدرت بزرگ در منطقه و یک طرف موازنه قدرت در جهان تبدیل شده است، مطرح کرد: قدرت ایران به گونه‌ای است که متحدین آمریکا از جمله عربستان و امارات به سمت ایران می‌آیند و حتی متحدین اروپایی آمریکا هم دارند کنار می‌کشند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه هیمنه آمریکا در حال شکستن است، افزود: امیدواریم قدرت ایران در یک و دو سال آینده باعث شود که مشکلات اقتصادی مردم بهبود و ارزش پول ما افزایش یابد زیرا مردم ما پای کار نظام هستند و لایق بهترین‌ها هستند.

حجت‌الاسلام عالی تبیین کرد: در دوران حکومت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(علیهم‌السلام) هم افراد فاسد و نالایق در حکومت داشتیم اما اصل حکومت این دوران اسلامی بود، پس در حال حاضر هم اگر برخی فساد می‌کنند نباید انگ زد که دوران رضاخانی فرا رسیده است.

وی تأکید کرد: در این حکومت اسلامی باید برای امام زمان(عج) افسر و مدیران ولایی، کاربلد و جهادی تربیت شود، برخی مدیران ما شب و روز ندارند و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم می‌فرمایند که در این دولت برخی مدیران انقلابی ما شبانه‌روز کار می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه از لایحه حجاب که هیچ ارزشی ندارد انتقاد کرد و افزود: امیدواریم طرحی که در مجلس انقلابی تصویب می‌شود، یک طرح کامل و در زمان مناسب باشد؛ نباید بگذارند این وضعیت طول بکشد چون بی‌حجابی فقط به بی‌حجابی ختم نمی‌شود بلکه دنباله دارد و پشت سر آن بحث همجنس‌گرایی، آزادی روابط دختر و پسر و فروپاشی خانواده‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار