رئیس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد؛

لزوم خدمت‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی

میعادفر بر لزوم خدمات‌رسانی کامل و به موقع به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی و استقرار موکب‌های بهداشتی و درمانی در این مناطق تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ - 27June 2023

لزوم خدمت‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، به نقل از وزارت بهداشت، «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور در دومین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین در سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: خدمات‌رسانی کامل به زائران اربعین حسینی در نقاط مرزی و استقرار موکب‌های بهداشتی و درمانی در این نقاط دارای اهمیت است که این اقدام توسط اورژانس و دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

میعادفر ادامه داد: خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات برای ما اجر معنوی دارد و پرسنل بهداشتی و درمانی با شوق و انگیزه بالا، آماده ارائه خدمات به این افراد به ویژه در اربعین حسینی هستند.

در این جلسه مقرر شد برنامه‌های کمیته بهداشت و درمان از طریق اعضای کمیته در حوزه‌های بهداشت، درمان، دانشجویی فرهنگی و غذا و دارو پیگیری شود

همچنین در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی در حال ساخت در پایانه‌های مرزی، بر اهمیت تجهیز و تکمیل به موقع این مراکز تاکید شد.

در پایان این نشست با طرح موضوع جمع‌بندی آماری عملیات بهداشتی و درمانی مراسم اربعین حسینی مقرر شد رابطان آماری سازمان‌ها، مشخص و همکاری لازم با EOC (مرکز هدایت عملیات بحران) انجام شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار