«وصیت نامه شهید ایرج دولتی کله سر»:

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا شما در سایه دین اسلام با خیال آسوده زندگی کنید

«شهید ایرج دولتی کله سر» در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا در سایه دین اسلام با خیال آسوده زندگی کنید و ادامه دهنده راه من باشید.
کد خبر: ۵۹۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳ - 29June 2023

امیدوارم شما در سایه دین اسلام با خیال آسوده زندگی کنید.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «ایرج دولتی کله سر» متولد بیست و نهم اسفند سال ۱۳۴۵ در روستای کله سر از توابع شهرستان اردبیل است که در دوم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در شلمچه بر اثر جراحات وارده به مقام والای شهادت نائل آمد.

در  وصیت نامه شهید « ایرج دولتی کله سر» آمده است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحِیم

«اِنَّ اللهَ یُحِبُّ الَّذِین یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَانَّهُم بُنیَانُ مَرصُوص»

ضمن سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و شهدای کربلای ایران وصیت نامه ام را شروع می‌کنم، مادر جان و پدر جان به شما سلام می‌رسانم، امید وارم که شیری را که بخه من داده‌ای و زحمتش را برایم کشیده اید، برایم حلال کنید. در راه هدف خود به شهادت نائل گشتم و هیچ عیبی ندارد که در راه خدا هزاران نفر مثل من در راه خدا به درجه رفیع شهادت نایل می‌آیند تا دین اسلام همچنان باقی بماند پرچم لا اله الا الله محمد (ص) رسول الله همچنان استوار بماند من احساس می‌کردم که سعادت نصیب من نخواهد شد، اما خدای تبارک و تعالی این سعادت را نصیبم کرد.

مادر عزیز و خواهر عزیزم برایم گریه نکنید، اگر می‌خواهید گریه کنید برای پسر جوان امام حسین (ع) یعنی علی اکبر (ع) گریه کنید. گریه نباید کنید تا دشمن خوشحال شود.

مادرم با کمال میل دویست تومان من نذر کرده بودم اگر شهید شدم به صندوق ابوالفضل عباس (ع) بیاندازم، به عوض من به صندوق بیاندازید.

پدر عزیزم ضمن تبریک از اینکه پسرت در راه حق شهید شده است برایم مثل امام حسین (ع) صبور باش که جوانش را در جلوی چشمش تکه تکه کردند افتخار کن که پسرت شهید شده است خدل به تو اجر دهد که به من زحمت‌های فراوان کشیدی و مرا بزرگ کردی و من درس قرائت قرآن یاد دادی و برادرانم ضمن عرض سلام و امید وارم که مرا حلال کنید.

خصوصاً محتشم و شهرام که من به آن‌ها اذیت کرده ام، امید وارم که هر چه زودتر لشکر اسلام بر لشکر کفر غلبه کند و شما در سایه دین اسلام با خیال آسوده زندگی کنید و امیدوارم که صما ادامه دهنده راه من باشید.

خداحافظ

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

دیدار من و شما به محشر ماند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار