برگزاری جلسه پیگیری روند ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جیرفت

جلسه پیگیری ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جیرفت با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 27June 2023

جلسه پیگیری روند ساخت یادمان شهدای گمنام شهرستان جیرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز جلسه پیگیری امورات شهدای گمنام شهرستان جیرفت از توابع استان کرمان در دفتر امام جمعه این شهرستان با حضور امام جمعه حجت الاسلام تارم امام جمعه شهرستان جیرفت، بلند نظر فرماندار شهرستان، سرهنگ مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان، جانشین فرمانده سپاه‌ و شهردار شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام «میثم تارم» امام جمعه جیرفت در این جلسه اظهار داشت: همکاری خوبی بین مسئولین استان و شهرستان جیرفت برای ساخت حرم های شهدای گمنام  برقرار است  و روال کارها به خوبی پیش می رود.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی یادمان شهدای گمنام افزود: بواسطه زحمات و پیگیری های هیئت امناء اقدامات بسیار‌ خوبی در جهت و آماده سازی راه دسترسی به یادمان صورت گرفت و ان‌شاءالله با پیگیری‌های اعضاء اینگونه اقدامات گسترش یابد.

تارم با بیان اینکه از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و سایر مسئولینی که شهید گمنامی را به مردم اسفندقه اختصاص دادند تشکر می‌کنم ادامه داد: مردمان خوب و نجیب اسفندقه جیرفت استقبال خوبی از شهید گمنام خواهند داشت و قدر این گوهر گران بها را خواهم دانست.

سرهنگ «مهدوی فرد» در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت در بین آحاد جامعه، اظهار داشت:در ایام فاطمیه، مردم شهیدپرور اسفندقه از یک شهید گمنام استقبال خواهند کرد، لذا باید جانمایی محل دفن شهید گمنام در اسفندقه مشخص و حداقل 50 درصد از آماده سازی و ساخت ساز حرم مطهر شهید گمنام تا قبل از ایام فاطمیه آماده باشد.

وی متذکر شد: ساخت یادمان برای شهدای گمنام در شهرستان جیرفت در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است که باید با جدیت و تلاش بیشتری تسریع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار