رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند

حجت الاسلام «رستمی» گفت: آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند و در هیچ زمانی اینطور نبوده است و امروز می‌بینیم که به التماس افتاده‌اند که نیروهای مقاومت آنها را مورد حمله قرار ندهند.
کد خبر: ۵۹۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ - 26June 2023

آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی نهاوند، اظهار داشت: دشمنان در این سالها هرچه داشتند بر علیه انقلاب انجام دادند ولی در مقابل اراده مردم ایران همیشه شکست خوردند.

وی با بیان اینکه در حوادث سال گذشته همه کفر و نفاق بر علیه انقلاب متحد شده بودند و طراحی‌های گسترده و پیچیده‌ای انجام دادند، افزود: دشمنان همه ابزارهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی، رسانه ای را به میدان آوردند و از شخصیت‌های ورزشی، هنری و سلبریتی‌ها در حوادث سال گذشته استفاده کردند و هرکسی را که فکرش را بکنید به میدان اوردند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اضافه کرد: برخی در داخل هم، القائات آنها را باور کردند و این سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود که در فتنه سال گذشته اتفاق افتاد و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: مردم غیرتمند ایران، چون به رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشور، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایمان و باور داشتند و تسلیم فتنه دشمنان نشدند و واقعا خوش درخشیدند.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام بین الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت است و این اتفاق را به خوبی می‌بینیم، خاظرنشان کرد: آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند و در هیچ زمانی اینطور نبوده است و امروز می‌بینیم که به التماس افتاده‌اند که نیروهای مقاومت آنها را مورد حمله قرار ندهند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برند و در داخل و خارج با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: امروز کشورها در صف ارتباط با ایران اسلامی هستند و وضعیت آمریکا و صهیونیست ‌را هم می بینیم که در چه موضعی قرار دارند.

رستمی در بخشی دیگر از سخنانش ابراز داشت: هدفی که ما به دنبال آن هستیم بسیار متعالی است و در این راه به مجاهدت و کار جهادی نیاز داریم و باید مثل حاج قاسم باشیم.

وی گفت: هزینه‌های به جامانده از ۱۰ سال رکود در گذشته برای حل شدن نیازمند مجاهدت است و این دولت در عرصه های زیادی مقتدر‌‌تر و در حال مجاهدت و کار است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف، افزود: به یاری خدا پیروزی نهایی برای مومنان است و گشایش‌های واقعی در زندگی مردم و معیشت مردم خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

وی با تاکید براینکه ملت ایران باور به شهادت و تکیه به خداوند دارند و راه مقاومت را ادامه می‌دهند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند، متذکر شد: امروز تنها راه ما مقاومت و ایمان به وعده الهی است و مهمترین وظیفه مسئولان هم خدمت جهادی به مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها