فرمانده حوزه مقاومت مجتمع گاز پارس جنوبی:

کاروان پارس جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد

«حیدری» با اشاره به استقبال کارکنان پارس جنوبی از حضور در اردوی راهیان نور گفت: کارکنان جبهه‌ى اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۵۹۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 25June 2023

کاروان پارس جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.«محمدامین حیدری» فرمانده حوزه مقاومت مجتمع گاز پارس جنوبی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: کاروان پارس جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

حیدری در این خصوص افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های انجام شده ۸۰ نفر از پالایشگاه‌های سراسر مجتمع گاز پارس جنوبی در قالب دو اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند و امید داریم این برنامه‌های معنوی در این مجموعه بسیار مهم کشور تداوم داشته باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علی (ع) مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: کارکنان و زائرین مناطق عملیاتی از پادگان ابوذر، بازی دراز، سرپل زهاب، یادمان شهدای مرصاد و یادمان شهدای پاوه بازدید کرده و با شهدای آن منطقه به ویژه شهید «محمود کاوه» آشنا خواهند شد.

وی از حضور چهار روزه کاروان راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار