جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد+ تصاویر

جشن ازدواج دانشجویی ویژه ۱۰۰ زوج دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ - 21June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، جشن ازدواج دانشجویی ویژه ۱۰۰ زوج دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری برگزار شد.

«فرهاد غلامی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جشن، با گرامیداشت یاد و نام شهدای سلامت، گفت: در ایام کرونا فضا برای برگزاری جشن ازدواج فراهم نبود و امروز این فرصت فراهم شده است تا جشن ۱۰۰ زوج دانشجوی دانشگاه را برگزار کنیم.

غلامی افزود: ازدواج دانشجویی ایجاد بستری برای اجتماعی کردن فرد در محیط دانشگاهی است تا دانشجویان تلاش مضاعفی را در کنار امنیت روانی متاثر از همسر خود داشته باشند.

به گفته وی، از سال ۸۶ تا ۹۸ که بحث ازدواج دانشجویی رایج شد، حدود ۴۳۵ هزار مورد ازدواج اتفاق افتاد که پایداری آن ۹۴ درصد بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه باید در کنار جمعیت یاوری و جمعیت باوری، جمعیت آور نیز باشیم، عنوان کرد: در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با توجه به طرح جمعیت جوانی یک سری برنامه‌هایی را برای ترویج ازدواج دانشجویی داریم تا به تبع آن به فرزنداوری نیز کمک کنیم.

غلامی با بیان اینکه در بعد پیشرفت‌های توسعه‌ای و فیزیکی در جایگاه بسیار خوبی هستیم و دارای نیرو‌های انسانی متخصصی هستیم که تمامی خدمات پزشکی در داخل کشور ارائه می‌شود، اذعان داشت: شاید قدری در حوزه تکنولوژی از دنیا عقب باشیم، اما دانشمندان ما در حال ساخت بسیاری از تکنولوژی‌ها در داخل کشور هستند.

وی تاکید کرد: در تلاش برای راه اندازی خوابگاه متاهلین در دانشگاه با سازه‌های پیش ساخته در راستای اجابت مطالبه زوج‌های دانشجویی دانشگاه هستیم.

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران+ تصاویر

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران+ تصاویر

جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار