مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

شهید چمران نمونه یک سرباز ولایت بود

سردار «اسلامی» با بیان اینکه سردار چمران نمونه واقعی یک سرباز ولایت بود؛ گفت: رسانه‌ها باید در جهت تبیین و تشریح شخصیت این شهید والامقام با اهتمامی خاص اقدام کنند.
کد خبر: ۵۹۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹ - 21June 2023

شهید چمران نمونه یک سرباز ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در نشست خبری امروز که با اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران، اظهار داشت: شهید چمران ویژگی‌های مشترک بسیاری با شهید سلیمانی داشت و لازم است رسانه‌ها بیش از پیش در جهت ترویج ارزش‌های این شهید بزرگوار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه زبان هنر، زبانی بسیار موثر در عرصه تبیین و تشریح ارزش‌های دفاع مقدس است، تصریح کرد: اهالی فرهنگ و هنر نسبت به مسئولیت تاریخی خود درباره انتقال فرهنگ و معارف دفاع مقدس به نسل‌های بعدی اقدام کنند.

سردار اسلامی با اشاره به نقش ارزشمند بانوان در دفاع مقدس، متذکر شد: رسانه‌ها در جهت تبیین نقش مهم زنان در دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنند. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر بهره برداری از موزه دفاع مقدس استان البرز تا پایان سال ۱۴۰۳، خاطرنشان کرد: چهار پیمانکار جهت تکمیل بخش‌های مختلف این باغ موزه برگزیده شده اند تا ان‌شاءالله تا پایان سال آتی این موزه افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها