معاون استاندار مرکزی:

آمریکا در هر نقطه از زمین به دنبال کشتار و ایجاد نفاق است

«نظری» با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی و یارانش جریان انقلاب را خالص و راه آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب را هموار کرد، گفت: آمریکای جنایتکار در هر مکانی که ورود کرده به جز بذر کینه، نفاق و کشتار چیزی به جا نگذاشته است.
کد خبر: ۵۹۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ - 19June 2023
کسب جایگاه ویژه مرکزی در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشوربه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی امروز (دوشنبه) در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید بهشتی اظهار داشت: حادثه عظیم هفتم تیر ماه که خود انقلابی سوم است، موجب شد تا جریانات منافق و لیبرال رسوا و خلع سلاح و از دایره انقلاب اسلامی خارج شوند و باعث شد که اسلام علوی و اسلام عدالت به جای اسلام غرب زده حاکم شود و از این جهت حادثه بسیار بزرگی است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: تجلیل از شهید بهشتی تجلیل از مکتب اصیل انقلاب اسلامی و موازین اسلام است چراکه مکتب شهید بهشتی اسلام را بی نیاز از شرق و غرب می‌دانست.
 
وی بیان کرد: امروز مکتب غنی شهید بهشتی به ما درس می‌دهد که اسلام و انقلاب اسلامی مکتبی بی نیاز از هر قدرتی است و قانون اساسی که یادگار شهید بهشتی است کامل‌ترین سند برای پیشرفت و عزت ملت ایران است.
 
نظری با اشاره به اینکه شهادت شهید بهشتی و یارانش جریان انقلاب را خالص و راه آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب را هموار کرد، گفت: شهید بهشتی در زمان حیات بابرکت خود، تأثیر بسزایی در پیروزی انقلاب در جبهه‌های مختلف داشت و در زمان شهادت نیز انسجام داخلی را برای ایران اسلامی به همراه آورد.
 
وی افزود: شهید بهشتی از جمله افراد تأثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تأسیس حزب جمهوری اسلامی بود که منافقان چشم دیدن محبوبیت و موفقیت وی را نداشتند و وی و ۷۲ تن دیگر از یاران امام (ره) را به شهادت رساندند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اهمیت گرامیداشت و بزرگداشت شهید بهشتی بیان کرد: با برگزاری آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر باید ماهیت استکباری دشمنان که خود را در یک حاشیه امن قرار می‌دهند و بر خلاف واقع ایران را به عنوان تروریسم مطرح می‌کنند به جهانیان اثبات کنیم؛ چرا که نظام جمهوری اسلامی همواره قربانی تروریسم بوده است.
 
وی با بیان اینکه باید در این روز به جهانیان ثابت کنیم که ایران همواره یکی از قربانیان بزرگ ترور بوده و جنایت‌های آمریکای جنایتکار را برای مردم بازگو کنیم، افزود: آمریکای جنایتکار در هر مکانی که ورود کرده به جز بذر کینه، نفاق و کشتار چیزی به جا نگذاشته است.
 
نظری با تأکید بر اینکه دستگاه قضا در استان در همه عرصه‌ها پیشرو بوده و در راستای رفع مشکلات دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل و مناسبی داشته، گفت: عملکرد دستگاه قضا در بخش‌های مختلف موفق و قابل تقدیر است و می‌طلبد در راستای گرامیداشت این روز، فرمانداران در اراک، محلات و آشتیان به صورت ویژه و در کل استان نیز برنامه‌های بسیار فاخر برگزار کنند.
 
نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اشاره به واقعه بزرگ غدیر نیز گفت: این واقعه از اعیاد بزرگ شیعیان است و استان مرکزی همواره در برگزاری جشن باشکوه این عید پیشرو بوده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کسب جایگاه ویژه استان در برگزاری شورای اطلاع رسانی در سطح کشور گفت: بی‌تردید نقش دبیرخانه در این راستا برجسته است و امید است این مجموعه با قوت بیشتر در ابعاد مختلف موضوعات را دنبال کند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار