در جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: رسانه‌ها برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس بیشتر تلاش کنند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: با توجه به تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش روحانیت در دفاع مقدس وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ها است که برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۵۹۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 18June 2023

رسالت روحانیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، جلسه شورای هماهنگی نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خراسان شمالی امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و مدیران کل دانشگاه‌های استان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: دفاع مقدس سبب افزایش اتحاد هر چه بیشتر گروه‌های مختلف اجتماعی کشور شد، به گونه‌ای که همه مذاهب و اقوام در دفاع مقدس خود را مکلف به حضور در صفِ واحد برای حفظ کشور اسلامی می‌دانستند که روحانیون هم در صف اول اعزام به جبهه ها بودند.

وی ادامه داد: هجمه‌ها و تبلیغات سوء فرآوانی از طرف معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه روحانیت در حال اجرا است و سعی می‌کنند که روحانیت را از مردم جدا سازند در حالی که مردم به خوبی درک کرده اند که روحانیت در مقاطع گوناگون در کنار و همگام با مردم بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی متذکر شد: در برگزاری این نشست‌ها باید تلاش شود فعالیت‌های روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را بیش از پیش به جامعه معرفی کنیم که این نیازمند انجام برنامه‌های گوناگون است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها