فرمانده جدید انتظامی استان قم:

خدمت به امنیت پایدار در قم توفیق بزرگی است

سردار «میرحیدری» خدمت در استان قم را توفیق بزرگی برشمرد و ابراز داشت: امید است با همراهی مجموعه استان بتوان امنیت پایدار را برای شهروندان تامین کرد.
کد خبر: ۵۹۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 15June 2023

خدمت به امنیت پایدار در قم توفیق بزرگی است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا میرحیدری» فرمانده جدید انتظامی استان قم بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی قم اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی به عنوان سرباز ولایت و جمهوری اسلامی در هر کجا که نیاز باشد آماده خدمت هستیم.

وی با بیان اینکه چندین بار آمادگی خدمت در استان قم را اعلام کرده ام، گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب من شد تا بار دیگر در استان قم که جایگاه ویژه‌ای در بین استان‌های کشور دارد، خدمت کنم.

سردار میرحیدری ادامه داد: در دوره مسئولیت سردار میرفیضی خدمات خوبی صورت گرفت و امیدواریم در دوره جدید نیز بتوانیم با همراهی دستگاه‌های متولی امنیت در استان مسیر گذشته را دنبال کنیم.

وی ابراز داشت: ظرفیت خوبی در مجموعه نیروی انتظامی استان قم وجود دارد و با شناختی که از این استان داریم تمام تلاش خود را در جهت تأمین امنیت و آسایش شهروندان به کار خواهیم گرفت.

فرمانده جدید انتظامی استان قم از اعتماد سردار رادان برای تصدی مسئولیت فرمانده انتظامی استان قم تشکر کرد و گفت: تعامل با مجموعه استان و دستگاه‌های مختلف و همچنین ارتقا جایگاه نیروی انتظامی در استان از جمله برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار