فرمانده‌کل انتظامی کشور عنوان کرد؛

ماموریت ناظر‌های چهارگانه پلیس در زمینه برخورد با بی‌حجابی

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: چهار ناظر پلیس در زمینه مقابله با بی حجابی تعریف شده که هرکدام از آنان مأموریت‌ها و فرآیند‌هایی بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۹۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 15June 2023

ماموریت ناظر‌های چهارگانه در زمینه برخورد با بی حجابی

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: چهار ناظر در زمینه مقابله با بی حجابی و تأمین امنیت عمومی تعریف شده است که هرکدام از آنان مأموریت‌ها و فرآیند‌هایی بر عهده دارند.

سردار رادان عنوان داشت: ناظر ۴ در حوزه فضای مجازی فعالیت دارد و برای آن دسته از افرادی که در فضای مجازی مبادرت به کشف حجاب کرده و یا دیگران را به این امر تشویق می‌کنند پس از شناسایی پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

وی افزود: تلاش می‌شود تا تمامی ناظران با جدیت وظایف خود دنبال کنند و دغدغه‌های مردم در این زمینه کاهش یابد و معتقدیم که با حضور مردم توطئه‌های دشمن در این عرصه خنثی خواهد شد.

فرمانده‌کل انتظامی کشور عنوان داشت: تذکرات پلیس در فضای مجازی از زمان اجرای طرح ناظر ۷۰ درصد کاهش یافته است و این امر در حقیقت به معنای کسب توفیق پلیس در فضای مجازی است.

سردار رادان ادامه داد: درصد کمی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند عناد دارند و بیشترین آنان غافل هستند و تحت تأثیر تبلیغات سو قرار دارند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور بیان داشت: برخورد با کشف حجاب از طریق دوربین‌ها نیز در حال اجراست که در مرحله اول پیامک تذکر به افرادی که کشف حجاب می‌کنند ارسال می‌شود و پیامک‌های بعدی پیگیری‌های قضائی و انتظامی می‌باشد.

سردار رادان عنوان داشت: در روز‌های گذشته نیز در سواحل مازندران مقرر شد تا با روش‌های مختلفی موضوع هنجارشکنی حجاب دنبال شود که این امر هم به صورت حضوری و هم از طریق دوربین‌های نظارتی صورت می‌گیرد.

وی گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌ها را برای تأمین هر چه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافق بودند و امید است به زودی اعتباراتی برای این امر تخصیص یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار