تولیت مسجد مقدس جمکران:

نیروی انتظامی با درایت، برنامه‌ریزی و استحکام نقش خود را ایفا می‌کند

حجت‌الاسلام «رحیمیان» گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارد و با درایت، برنامه‌ریزی و استحکام نقش خود را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۵۹۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ - 15June 2023

نیروی انتظامی با درایت، برنامه ریزی و استحکام نقش خود را ایفا می‌کند

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران امروز در آیین معارفه سردار میرحیدری به عنوان فرمانده انتظامی قم اظهار داشت: سپاسگزار خدمات نیروی انتظامی در سراسر کشور هستیم که در موقعیت حساس کنونی مسوولیت حفظ امنیت را در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارند.

وی افزود: در طول تاریخ بشریت روزگاری مثل امروز نداشتیم که تقابل و جنگ تمام عیار بین جبهه حق و باطل وجود داشته باشد و هیچ گاه دشمنی‌ها سازماندهی شده با ابعاد مختلف برای نابودی جبهه حق که اکنون شاهدیم وجود نداشته است.

رحیمیان ادامه داد: جبهه حق و اسلام ناب هیچ‌گاه مانند زمان کنونی در دنیا ندرخشیده است و توطئه‌ها به خود دشمنان بازگشت و منشا اقتدار جبهه حق شد.

وی افزود: نیروی انتظامی در خط مقدم تقابل با جنگ ترکیبی دشمن در نظام اسلامی قرار دارد و در دشوارترین شرایط دشمن عزم خود را جزم کرده که پایه‌ها و بنیاد‌های اساسی نظام یعنی ارزش‌ها و اعتقادات ما را از بین ببرد.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: نیروی انتظامی با درایت، برنامه ریزی و استحکام نقش خود را ایفا می‌کند، اما این نیرو در مقابل دشمنان و فریب خوردگان قرار دارد و سختی‌ها و شهادت‌ها را تحمل می‌کند و از چارچوب معیار‌ها تجاوز نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار