معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خبر داد؛

کاهش تصادفات در کردستان

«حبیبی» گفت: کردستان در سال ۱۴۰۰ از استان های دارای وضعیت نامناسب در تصادفات جاده ای است که سال گذشته با حدود ۳۸۰ تلفات جاده ‌ای، شاخص آن به ۴ درصد کاهش یافت اما از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین امسال این تلفات از ۲۲ نفر تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به ۱۶ نفر رسید.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 15June 2023

کاهش تصادفات در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کیومرث حبیبی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کردستان اظهار داشت: کردستان در سال ۱۴۰۰ از استان های دارای وضعیت نامناسب در تصادفات جاده ای است که سال گذشته با حدود ۳۸۰ تلفات جاده ‌ای، شاخص آن به ۴درصد کاهش یافت در حالی که متوسط کشوری ۱۶ درصد بود.

وی افزود: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین امسال این تلفات از ۲۲ نفر تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ به ۱۶ نفر رسید و استان چهارم کشور شدیم.

این مسئول به افزایش ۶ درصدی بارندگی‌های کردستان که در ۵۰ سال اخیر کم نظیر بود اشاره کرد و گفت: این بارش در کنار برکات، آسیب‌هایی هم داشت که از جمله ریزش محورهای کوهستانی و آسیب به زیرساختهای جاده‌ای بود ولی کمترین بحران جاده‌ای و درون شهری را داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار