در جلسه شور ستادی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی مطرح شد؛

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: مجاهدت مرزبانان در تأمین امنیت برای خدمت به مردم است

سردار «اشراق» گفت: کارویژه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأمین امنیت است و این مهم در جهت خدمت به مردم است؛ بر همین اساس اگر به دنبال جلب رضایت خداوند هستید باید رضایت مردم را نیز جلب کنید.
کد خبر: ۵۹۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ - 13June 2023

معاون‌هماهنگ‌کننده فراجا: مجاهدت مرزبانان در تأمین امنیت برای خدمت به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «حمیدرضا اشراق» معاون هماهنگ‌کننده فراجا در جلسه شور ستادی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان این استان، اظهار داشت: فلسفه وجودی خدمتگذاری این است که به مردم خدمت کنید، لذا هر کس در حوزه امنیت تلاش کند این خدمتگذاری او بیشتر معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: کارویژه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تأمین امنیت است و این مهم در جهت خدمت به مردم است؛ بر همین اساس اگر به دنبال جلب رضایت الهی هستید باید رضایت مردم را نیز جلب کنید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به خدمت مقدس مرزبانی، تصریح کرد: مرزبانانی که در مرز تلاش می‌کنند در واقع به مردم خدمت می‌کنند به همین جهت در برقراری امنیت، آرامش و آسایش مردم نقش بسزایی دارند و لذا باید این فرصت را مغتنم شمرد.

سردار اشراق در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت مجاهدت‌های کارکنان فراجا در استان خراسان رضوی پرداخت و گفت: خدمت نیروهای مرزبانی و انتظامی در این استان تأمین امنیت حرم مطهر رضوی را نیز به همراه دارد چراکه زائرینی که برای زیارت بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام به مشهد تشرف پیدا می‌کنند بابت امنیت دغدغه‌ای نخواهند داشت و شما در ثواب زیارت آن‌ها سهیم هستید.

معاون هماهنگ‌کننده فراجا در پایان در راستای تأمین بخشی از نیازمندی‌های مرزبانی استان دستوراتی را صادر کرد.

در ابتدای این جلسه سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد مرزبانانی استان، عنوان داشت: مرزبانان خراسان رضوی بصورت شبانه روز در حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند که حاصل آن امنیت مطلوبی است که در مرزهای استان جریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار