در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران: موشک فتاح ارمغان صلح پایدار در منطقه/ بزرگترین متحدان آمریکا برای ارتباط با ایران صف کشیدند

سروری گفت: موشک فراصوت فتاح برای ایران ارمغان صلح را به همراه دارد و بازدارندگی ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۵۹۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 11June 2023

سروری: بازگشایی هر سفارتخانه موشکی بر سیاست‌های آمریکا است/ موشک فتاح ارمغان صلح پایدار در منطقه استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و پنجاه و سومین جلسه شورا با اشاره به راه‌اندازی مجدد سفارت ایران در عربستان اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد سفارت ایران در عربستان نشان از دیپلماسی فعال ایران است.

سروری با بیان اینکه کشور‌هایی که روزگاری به دنبال تجزیه ایران بودند امروز مجبورند در مسیر دیپلماسی ایران وارد شوند، گفت: بزرگترین متحدین آمریکا برای ایجاد ارتباط با ایران صف کشیدند که این نشان از شکست سیاست‌های آمریکا دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز هر سفارتخانه در ایران بازگشایی می‌شود موشک قدرتمندی بر منافع آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل باید فهمیده باشد در مسیر باخت- باخت حرکت می‌کند و کسانی که با تقویت اغتشاشات به دنبال بی ثباتی در ایران بودند خود دچار بی ثباتی شدند.

سروری با اشاره یه عملیات‌های مختلف در سرزمین‌های اشعالی و ترس رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات‌ها نشان می‌دهد مقاومت برگ برنده در منطقه است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عزل بنی صدر گفت: عزل بنی صدر باعث شد سمبل مماشات کنار رود و شاهد دگرگونی در دفاع مقدس شویم و عملیات‌های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شود.

وی در ادامه درخصوص رونمایی موشک فتاح گفت: رونمایی از موشک فراصوت فتاح برای ایران ارمغان صلح را به همراه داشته است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سیاست ایران صلح و ایجاد صلح پایدار در منطقه است و این موشک بازدارندگی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار