مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

پیروزی انقلاب و گذر از فتنه‌ها حاصل خلاقیت امام و نقش مردم بود

«عسکری» گفت: یکی از ویژگی‌های امام خمینی (ره)، موضوع خلاقیت ایشان در انقلاب است و حضرت امام در شکل گیری و پیروزی و تثبیت انقلاب از خلاقیت‌های متعددی استفاده کرد.
کد خبر: ۵۹۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 05June 2023

پیروزی انقلاب و گذر از فتنه‌ها حاصل خلاقیت امام و نقش مردم بودبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد خلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس در هفدهمین جلسه كميته راهبردی کیفیت بخشی به آموزش كارگروه توسعه مديريت آموزش و پرورش استان با اشاره به فرارسیدن ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: یکی از ویژگی های مرحوم امام خمینی (ره)، موضوع خلاقیت ایشان در انقلاب است و حضرت امام در شکل گیری و پیروزی و تثبیت انقلاب از خلاقیت‌های متعددی استفاده کرد.

عسکری گفت: امام بر مردمی‌سازی انقلاب تاکید کرد و این از خلاقیت‌ها و ویژگی های منحصر به فرد امام بود که با خلاقیت آن را پیش برد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تلفیق اسلامیت وجمهوریت با هم را نیز از خلاقیت‌های امام عنوان کرد وگفت: اتفاقات اخیر در کشور درمهرماه می توانست هر نظامی را دچار مشکل اساسی و بنیانی کند اما خلاقیت‌های امام در شکل گیری نظام منجر شد بر همه این فتنه ها پیروز شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: لازمه تربیت دانش اموزان خلاق، ارائه برنامه‌های خلاق در اموزش و پرورش است.

عسکری گفت: اجرای برنامه های پنجاه و هجده روزه آمادگی برای کنکور و ارتقای نمره نهایی از جمله برنامه‌های خلاق است که در استان فارس در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر پیوست رسانه ای داشتن برنامه های خلاقانه تاکید کرد و گفت: در این فصل دانش‌آموزان در مدرسه نیستند و در منزل هستند و نیاز است که دانش‌آموزان از این برنامه ها مطلع شوند.

عسکری همچنین درخصوص انتخاب دبیران در مدارس خاص استان گفت: این مساله به انتخاب مدیران این مدارس بستگی دارد ولذا باید مدیران جدید این مدارس هرچه سریعتر بر اساس شاخصه‌های انتخاب و انتصابی که طراحی و تدوین شده معرفی شوند و مدیرانی هم که تثبیت می شوند به انها اعلام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس  افزود: مساله انحصارشکنی برخی دبیران و رعایت عدالت آموزشی باید مدنظر قرار گیرد و دبیران با کیفیت به همه دانش ‌آموزان خصوصا مناطق کمتر برخوردار خدمت رسانی کنند.

عسکری همچنین گفت: اگر فردی در مسایل اخیری که در ابتدای سال تحصیلی برای کشور پیش امد محرک و تاثیرگذار بوده نمی‌تواند از خدمات حضور در مدارس خاص بهره مند گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار