رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

صحيفه سجادیه زبان نیاش، کمال خواهی و مبنای اصول تربیتی است

«جاودان» گفت: اين كتاب شريف زبان نيايش است و هر خواننده به فراخور فهم و دانش خود از آن بهره مى گيرد.
کد خبر: ۵۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰ - 25May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «غلامعلی جاودان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره صحيفه سجاديه دانشگاهیان کشور،از نقش صحیفه در مبنای اصول تربیتی، تزریق روح امید و نشاط در انسان سخن گفت و اظهار داشت: مطالعه این کتاب مقدس، یاس و ناامیدی را از انسان دور می‌کند و این نکته بسیار مهمی است که خانواده ها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

جاودان افزود: اين كتاب شريف زبان نيايش است و هر خواننده به فراخور فهم و دانش خود از آن بهره مى گيرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در صحيفه سجاديه به روشنى ويژگى انسان تبيين شده و مبناى اصول تربيتى ارائه شده است.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه کشوری این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که از فروردین سال ۱۴۰۱ شروع به کار کرد، عنوان کرد: بیش از ۴۰ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که در مجموع ۱۸۸ اثر شامل مقاله و رساله در زمینه های ادبی هنری، هنرهای تجسمی و پژوهشی به دبیرخانه ارسال شد.

جاودان از پنج هزار و یکصد و هفتاد و پنج شرکت کننده در بخش مسابقات جشنواره خبرداد و تصریح کرد: ۳۵ دوره مسابقه در ۳ بخش درک مفاهیم، کتابخوانی و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی برگزار شد که ۷۸۰ نفر نیز برنده شدند.

در ششمین جشنواره صحيفه سجادیه ۳۱ اثر برگزیده شد و هرمزگان، تهران، خوزستان، آذربایجان شرقی و مازندران به عنوان استان‌های برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار