نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جامعه دارای اهل کرامت کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه هرچه جامعه اهل کرامت باشد، کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود، گفت: یکی از اساسی‌ترین محورهای وحدت که امروز در جامعه‌ بسیار به آن نیاز داریم، اهل بیت (ع) هستند.
کد خبر: ۵۹۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 21May 2023

جامعه دارای اهل کرامت کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با خادمان حرم مطهر رضوی اظهار داشت: استان همدان دارای مردم متدینی است که توجه ویژه‌ای به اهل بیت (ع) داشته و دارند.

وی افزود: دهه کرامت فرصتی مغتنم است تا خصیصه کرامت که سردمداران آن اهل بیت (ع) هستند را در جامعه توسعه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه هرچه جامعه اهل کرامت باشد، کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه می‌شود، تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین محورهای وحدت که امروز در جامعه‌ بسیار به آن نیاز داریم، اهل بیت (ع) هستند.

وی خاطرنشان کرد: امثال کاروان‌های زیر سایه خورشید می‌توانند معرفت امام شناسی در جامعه را افزایش دهند. جان مایه‌ اساسی اسلام و تشیع معرفت نسبت به امام است.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: امیدواریم حضور خادمان حرم رضوی در استان به احیا امر اهل بیت (ع) و تقویت معرفت امام شناسی در استان منجر شود.

وی متذکر شد: هیچ چیز بهتر از محبت و ولایت اهل بیت (ع) و مراسمات مذهبی، نمی‌تواند به ارتقای فرهنگی جامعه و توان مقابله با هجوم فرهنگی دشمن کمک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار