دعوت «حریم رسالت» از بانوان رسانه‌ای جهان اسلام برای تولید محتوای فاخر

«جناتی» ضمن دعوت از بانوان رسانه‌ای جهان اسلام برای شرکت در دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» گفت: امیدواریم این جشنواره در تولید محتوای مناسب برای ایران مقتدر و جهان اسلام مؤثر باشد.
کد خبر: ۵۹۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ - 21May 2023

دعوت «حریم رسالت» از بانوان رسانه‌ای جهان اسلام برای تولید محتوای فاخربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «اشرف جناتی» دبیر جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» امروز در نشست خبری دومین دوره از این جشنواره با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) الگوی زنان مسلمان هستند، اظهار داشت: الگوی بعدی زن بر اساس گفتمان انقلاب و رهنمود‌های امامین انقلاب شکل گرفته که یک الگوی مستقل از شرق و غرب است.

وی با بیان اینکه زن در الگوی گفتمان انقلاب و رهنمود‌های امامین انقلاب، رکن خانواده است و در عرصه‌های مختلف مشارکت فعال و موثر دارد، افزود: نقش زن در این الگو یک نقش تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز است.

دبیر جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» با اشاره به پیشینه فعالیت زنان گیلانی که ضمن اعتقاد به اصالت خانواده در عرصه‌های مختلف نیز حضوری فعال و تاثیرگذار داشته‌اند، گفت: از بانوان رسانه‌ای استان و جهان اسلام دعوت می‌کنیم که در دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» شرکت کرده و آثار خود را در محور‌های تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: امیدواریم این جشنواره در تولید محتوای مناسب برای ایران مقتدر و جهان اسلام موثر باشد.

انتهای پیام/ سمیه اقدامی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار