تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده‌های شهدای شمال‌غرب کشور

سردار داود غیاثی‌راد به نمایندگی از معاون اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده‌ برخی از شهدای شمال‌غرب کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ - 21November 2015

تقدیر سرلشکر ایزدی از خانواده‌های شهدای شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار داود غیاثیراد به نمایندگی از سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهیدان شوندی، یعقوبی و رحیمیپور از رزمندگان شمال غرب کشور، ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهیدان، لوح تقدیری را به امضای سردار ایزدی تقدیم این خانوادهها کرد.

شهیدان «عباس» و «محمد» شوندی دو برادر از یک خانواده تهرانی هستند؛ که عباس در تاریخ 18 اردیبهشت 61 در آغاز عملیات الی بیتالمقدس در جاده اهواز-خرمشهر به شهادت رسید و محمد نیز به فاصله چهار روز از شهادت برادر، در منطقه جوانرود و در درگیری با عناصر ضد انقلاب شهید شد.

پدر 92 ساله شهیدان شوندی در این دیدار با اشاره به شهادت دو فرزندش اظهار داشت: برای حفظ نظام اسلامی این کوچکترین کاری بوده که خانواده ما انجام داده است.

شهید اسماعیل یعقوبی نیز سرباز ارتش بوده، و بهصورت داوطلبانه در جبهه نبرد حق علیه باطل حضور یافته بود.

شهید فتحالله رحیمیپور نیز ازجمله نیروهایی بود که در راه دفاع از میهن اسلامی در منطقه سقز به شهادت رسید.

در این دیدارها که با حضور رئیس بنیاد شهید منطقه 18، شهردار منطقه 18، تعدادی از اعضای شورای شهر و تعدادی از اعضای هیئت رزمندگان اسلام صورت گرفت، لوح تقدیری از سوی سرلشکر ایزدی به خانوادههای معظم این شهیدان تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار