مدیرکل آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

برگزاری بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش آموزی کشور در شیراز

«عسکری» گفت: در لیگ استانی جت (جهاد تبیین) بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان فارس در قالب سه هزار تیم پنج نفره در سطح استان تشکیل و با انتخاب یک معلم به عنوان مربی فعالیت خود را از بهمن ماه سال تحصیلی جاری آغاز کردند.
کد خبر: ۵۸۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 06May 2023

برگزاری بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش آموزی کشور در شیرازبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز شنبه 16 خرداد در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری آزمون نهایی لیگ جت در کانون فرهنگی شهید دوکوهکی شیراز اظهار داشت: در راستای اجرای منویات رهبری در خصوص جهاد تبیین و با توجه به فضای بوجود آمده در ابتدای سال تحصیلی، آموزش و پرورش با همکاری معاونت اجتماعی سپاه فجر استان، لیگ جت دانش‌آموزی یا همان جهاد تبیین را برگزار کرد.

عسکری تصریح کرد: این طرح با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش آموز برگزار می‌شود وبااستفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سوالات وشبهات دانش آموزان در زمینه‌های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در این طرح که از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد، گروه‌های پنج نفره در مدارس تشکیل و آزمون‌های  فردی و گروهی از کتاب‌های یک ون شبهه و بی پرده با حجاب برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در این برنامه بیش از ۱۵ هزار دانش آموز استان فارسی در قالب ۳ هزار تیم پنج نفره در سطح استان تشکیل و با انتخاب یک معلم به عنوان مربی فعالیت خود را از بهمن ماه سال تحصیلی جاری آغاز کردند.

وی ادامه داد: رصد اخبار فضای مجازی، تحلیل اخبار در رسانه‌ها و پایش شبهات و پاسخ به آن از جمله فعالیت‌های دانش آموزان عضو لیگ جت است.

عسکری تصریح کرد: تولید محتواهای رسانه‌ای و کلیپ‌های شش دقیقه‌ای پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌های گروه‌های پنج نفره لیگ جت است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در این طرح می‌توانند شبهات مختلف را در یک فضای صمیمی از همسالان دریافت و با استفاده از مهارت انتقادی که کسب کردند به شبهات همسالان پاسخ دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: این طرح در تابستان پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت و از بین سه هزار تیم مشارکت کننده نیز ۶۰ تیم برتر انتخاب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار