یادداشت/ علی جانفزا

پیام شهید «الداغی»؛ حفظ کرامت دختران ایران زمین

«دختران عزیزم! خودتان را حفظ کنید تا مادری دیگر مانند من، داغدار فرزند رشیدش نشود» این یکی از جملات معلم پیشکسوت شهرم سبزوار و مادر شهید «حمیدرضا الداغی» شهید غیرتمند دیار سربداران، بانو «گرامی» بود.
کد خبر: ۵۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 04May 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ «علی جانفزا» رئیس فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار، «دختران عزیزم! خودتان را حفظ کنید تا مادری دیگر مانند من، داغدار فرزند رشیدش نشود» این یکی از جملات معلم پیشکسوت شهرم سبزوار و مادر شهید «حمیدرضا الداغی» شهید غیرتمند دیار سربداران، بانو «گرامی» بود که در مراسم گرامیداشت روز معلم که با تشییع فرزند شهیدش مقارن شده بود برای حاضران ایراد شد.

این مراسم در نخستین روز از هفته معلم به ابتکار مدیریت آموزش و پرورش سبزوار در محل شهادت شهید غیرت برگزار شد.

مادر شهید سخنان دیگری نیز گفت از جمله اینکه یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی‌اش حضور نزد مقام عظمای ولایت به عنوان معلم نمونه بوده و یا این که شهید حمیدرضا را در شرایط سخت خدمت در مرز افغانستان بزرگ کرده است.

 او در نبود پدر حمیدرضا از مسئولان شهر می‌خواست نگذارند خون جوان رعنا و غیرتمندش پایمال شود.

حضور پرشور مردم و تشییع باشکوه پیکر شهید که با ابتکار عمل نفر اول آموزش و پرورش شهرستان، مبنی بر اجرای مراسم روز معلم در محل شهادت شهید غیرت همراه شد در کنار حضور پر رنگ مسئولان شهر در قابی ماندگار ثبت شد.

سخنان مادر شهید به همراه زمان و مکان برنامه، همه و همه سوژه‌های مناسبی برای تبیین موضوع، مقابله با عوامل مسبب حادثه، برنامه خزنده دشمن درخصوص زنان و دختران سرزمنیم برای یک افسر رسانه‌ای جنگ نرم است و متأسفانه در نبود گروه‌های رسانه‌ای انقلابی و از طرف دیگر موج‌سواری ضد انقلاب در این واقعه و تلاش دشمن برای مصادره خون شهید غیرتمند دیار سربداران و البته دروازه‌بانی خاص خبری بعضی رسانه‌های موجود شهرستان؛ نیاز به تربیت نیروی رسانه‌ای انقلابی و دلسوز نظام را در دیار سربداران بیش از پیش نمایان می‌سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها