استاندار خراسان رضوی:

شهید مطهری معلم انقلاب اسلامی است

«نظری» گفت: شهید مطهری که معلم انقلاب اسلامی است از شخصیتی جامع برخوردار بود و لذا برای الگو گرفتن معلمان از این شهید والامقام، سالروز شهادت این متفکر اندیشمند به نام روز معلم نامگذاری شده است.
کد خبر: ۵۸۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 02May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه) در مراسم نواختن زنگ سپاس که به مناسبت روز معلم در مدرسه دخترانه «محمودیه» شهرستان فریمان برگزار شد، اظهار داشت: معلمان با تلاش بی‌پایان خود نواقص موجود را به کمترین سطح می‌رسانند و در کنار رسالت آموزشی خویش، نقش هدایتگری و تأثیرگذاری بر نسل آینده جامعه را نیز برعهده دارند.

وی افزود: نقش معلمان محدود به آموزش نیست و این قشر از جامعه در کنار رسالت خویش، در حال تربیت و آماده‌سازی آیندگان هستند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: شهید مطهری که معلم انقلاب اسلامی است از شخصیتی جامع برخوردار بود و لذا برای الگو گرفتن معلمان از این شهید والامقام، سالروز شهادت این متفکر اندیشمند به نام روز معلم نامگذاری شده است.

این مسئول ادامه داد: باعث افتخار است که شخصیت جامع و جهانی شهید مطهری، از این شهرستان شکل گرفت و به عنوان الگوی مناسب برای همه معلمان کشور مطرح است.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص حجاب بیان داشت: حجاب تضمین‌کننده آرامش برای بانوان ایرانی است و داشتن حجاب مسیر پیشرفت آنان را هموارتر می‌کند.

وی یادآور شد: موضوع حجاب اکنون توسط معاندان در تقابل با مردم انقلابی کشورمان بیان شده است و لذا باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار