بیانیه مجمع بسیجیان و هیئت‌های اندیشه‌ورز گیلان به‌مناسبت روز کارگر؛

کارگران ایران مقتدرانه در سنگر «تولید» ایستاده‌اند

مجمع بسیجیان و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، روز کار و کارگر را به همه زحمتکشان نجیب این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 01May 2023

کارگران ایران در سنگر «تولید» مقتدرانه ایستاده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، مجمع بسیجیان و هیئت‌های اندیشه‌ورز استان گیلان با صدور بیانیه‌ای، ضمن بزرگداشت روز کار و کارگر، این روز را به همه کارگران نجیب و غیور جامعه اسلامی تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حق تعالی مبدا کار و کارگری است.» امام خمینی‌(ره)

آنچه ما همیشه روی آن تکیه کردیم، تأکید کردیم و از بن دندان معتقدیم که برای کشور، برای فرهنگ عمومی کشور یک ضرورت است، عبارت است از تکریم و احترام‌گذاشتن به کار و کارگر. امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

کارگران ایران زمین از روزهای اولیه انقلاب همراه با سایر اقشار در میدان مبارزه بوده و همیشه و درهمه حال در سنگر تولید مقتدرانه پای کار ایستاده‌اند.

از آن زمان که امام خمینی(ره) رمز عزت و آزادگی ایران و ایرانی را در استقلال و آزادی یافت و بر آن پافشاری کرد کارگران یکپارچه از اهداف و آرمان‌های آن امام بزرگوار تبعیت و حمایت کردند.

تاکید معظم‌له بر لزوم انجام حرکتی محسوس برای ارتقای سطح زندگی کارگران و منوط نمودن ارتقای وضع کشور به این مهم، اشاره دقیق و شورانگیز و منطبق بر آموزه‌های دینی به اصل اساسی سهم‌بری عادلانه کارگران از درآمد کار و توجه دادن متصدیان و صاحبان سرمایه به رعایت انصاف و ناظر دانستن حق تعالی بخشی از نکات مطروحه از سوی حضرتعالی بود که حجت را بر صاحب منصبان ذیربط و اضلاع قدرتمند جامعه کار و تولید تمام کرد.

مجمع بسیجیان استان گیلان، روز بزرگداشت کار و مقام کارگر را به همه کارگران نجیب و غیور ایران اسلامی تبریک عرض می‌کند و متعهدانه تلاش دارد از حقوق این قشر عزتمند حمایت کرده و رسانه رسای بیان مطالبات بر حق ایشان باشد و از دولت محترم تقاضا دارد با همه توان در احقاق حق این بزرگواران کوشا باشد و با تلاش بیشتر برای کنترل قیمت‌ها و افزایش عادلانه حقوق برای اقشار زحمت‌کش، یاریگر کارگران به‌عنوان کلیدی‌ترین اهرم چرخش چرخ‌های اقتصادی کشور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار