دبیرکل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین:

در آستانه وقوع «انتفاضه سوم» در فلسطین قرار داریم

سعدات گفت: اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است و این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 01May 2023

در آستانه وقوع «انتفاضه سوم» در فلسطین قرار داریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «احمد سعدات» دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در مصاحبه خبری ویژه‌ای با بررسی اوضاع در فلسطین اشغالی اعلام کرد که اوضاع در سرزمین‌های اشغالی نوید خیزش انتفاضه سوم را می‌دهد.

پایگاه خبری «سوا» یک شنبه شب گزارش داد که «احمد سعدات» دبیرکل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین در مصاحبه با روزنامه «الخبر» گفت که اوضاع کنونی مقدمه‌ای برای شعله‌ور شدن انتفاضه سوم در هر لحظه است، این انتفاضه بسیار عمیق‌تر و قوی‌تر از دو انتفاضه قبلی خواهد بود.

این اسیر دربند در زندان‌های «اسرائیل» اعلام کرد: «شرایط کنونی فلسطین مشابه شرایط انتفاضه اول ۱۹۸۷ و انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۰ میلادی است و شرایط مهیای این خیزش است و تنها پیش نیاز آن، وحدت ملی با سازوکار وفاق ملی در میان رهبرانی مبارز به زودی تحقق خواهد یافت.»

احمد سعدات، اسیر فلسطینی در سال ۲۰۰۶ از زندان أریحا در جریان تخریب زندان توسط نظامیان صهیونیستی ربوده شد و از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی به اتهام دست داشتن در ترور «رحبعام زئیفی» از وزرای سابق گردشگری اسرائیل به ۳۰ سال زندان محکوم شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار