نماینده ولی فقیه در استان همدان:

رفع بسیاری از مشکلات روستاها توسط روحانیون پیگیری می‌شود

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: رفع بسیاری از مشکلات روستاها و اهالی، توسط روحانیون و مبلغان، مطرح و پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۸۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵ - 29April 2023

بسیاری از مشکلات روستاها توسط روحانیون پیگیری می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان همدان، اظهار داشت: مشکلات تأمین آب و مسکن در روستا از موضوعاتی است که باید مسئولان به صورت ویژه برای حل آن تلاش کنند.

وی افزود: در حل مشکل مسکن اگر بتوانیم در هر روستا ۱۰ زمین رایگان را به مستاجران بدهیم، از ۵۰ هزار واحد مورد نیاز، ۱۵ هزار واحد ساخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه می‌توان همان طرحی که قرار است در شهر «اکباتانا» و جاهای دیگر اجرایی شود در روستاها هم پیش رود، تصریح کرد:  روستا قوه محرکه اقتصاد کشور است و نقش مهمی در مسأله امنیت غذایی دارد‌.

حجت‌الاسلام شعبانی بیان داشت: اهالی روستاها خواستار رفع مشکل آب هستند، موضوعی که مسئولان باید برای حل آن تدبیری جدی بیندیشند. شوراها و دهیاران حد واسطی بین اهالی و جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن برای حل مشکلات مردم باشند.

وی خاطرنشان کرد: شوراها می‌توانند با رفتار کدخدامنشی مشکلات را رفع و محل رجوع مردم باشند. در مناطقی که دارای خانه عالم هستند و روحانیون به صورت مستمر در روستا حضور دارند، کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان متذکر شد: بسیاری از مشکلات روستاها و اهالی، توسط روحانیون و مبلغان، مطرح و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار