معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

طرح‌های مشترک اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و ارتش همواره برقرار است

دریادار سیاری از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد، البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد.
کد خبر: ۵۸۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 25April 2023

طرح‌های مشترک اطلاعاتی و عملیاتی سپاه و ارتش همواره برقرار استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگویی درباره اثرات اتحاد نیرو‌های مسلح اظهار داشت: اساس توان کشور برای دفاع و مقابله با هر تهدیدی مبتنی بر اتحاد، هماهنگی، همدلی و انسجام نیرو‌های مسلح و مردم است. یعنی همان اتفاقی که در دفاع مقدس رخ داد و ما توانستیم از این طریق به پیروزی برسیم، البته امروز نیز این موضوع به خوبی وجود دارد.

دریادار سیاری افزود: علاوه بر دیدار‌های فرماندهان ارتش و سپاه، اقدامات و طرح‌های عملیاتی، اطلاعاتی، آمادی و پشتیبانی میان این دو نهاد وجود دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه از وجود طرح‌های عملیاتی و اطلاعاتی میان ارتش و سپاه خبرداد و گفت: این طرح‌ها همیشه وجود داشته و دارد. البته همکاری‌های آمادی و آموزشی نیز جزو سایر فعالیت‌های مشترک بین ارتش و سپاه است که همواره جریان دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار