هشدار مقاومت فلسطین به فعالیت مجدد جوخه ترور صهیونیست‌ها؛

در صورت ازسرگیری ترورها، «اسرائیل» منتظر پاسخ کوبنده باشد

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامد‌های آن رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۵۸۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ - 24April 2023

در صورت ازسرگیری ترورها، «اسرائیل» منتظر پاسخ کوبنده باشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامد‌های آن این رژیم خواهد بود.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین شامگاه یکشنبه به نقل از «حازم قاسم» سخنگوی حماس اعلام کرد که تهدیدات دشمن صهیونیستی به از سرگیری سیاست ترور فلسطینیان، تلاشی در جهت بهبود وجهه تخریب شده این رژیم پس از گسترش خیزش و عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان است.

قاسم اظهار داشت که پاسخ مقاومت به هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی بسیار گسترده‌تر از آن چیزی خواهد بود که این رژیم تصور می‌کند.

از سوی دیگر، جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم تاکید کرد که تهدیدات دشمن ملت فلسطین را به گزینه مقاومت پایبندتر خواهد کرد.

جبهه خلق بیان کرد که این تهدیدات برگرفته از خوی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تلاشی در جهت فرار از بحران‌های داخلی خود است.

جنبش احرار هم تاکید کرد که این تهدیدات نه ملت فلسطین را می‌ترساند و نه تأثیری بر استراتژی تقویت مقاومت دارد.

این جنبش در پیامی شدیداللحن به دشمن صهیونیستی عنوان کرد که پاسخ و واکنش مقامت فراتر از حد تصور و گمان اشغالگران خواهد بود.

از سوی دیگر، سخنگوی نظامی گردان‌های مجاهدین هم تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز در برابر جنایت ترور فلسطینیان ساکت نمی‌نشیند و دشمن اشغالگر بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد که این تهدیدات تلاشی نافرجام برای بهبود وجهه تخریب شده رژیم صهیونیستی به سبب ضربات پی در پی مقاومت در نبرد دفاع از مسجد الاقصی است.

حسن خریشه نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین هم اظهار داشت که تهدید به ترور رهبران مقاومت، موجب تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و قدس خواهد شد.

خریشه تاکید کرد که وحدت و انسجام بین میادین مقاومت در کرانه باختری، غزه، لبنان و سوریه دشمن صهیونیستی را سردرگم و شوکه کرده است و بر همین اساس این رژیم به تهدید فلسطینیان روی آورده است.

وی اشاره کرد که رهبران مقاومت موفق به تحمیل معادله‌ای جدید شدند بدین مفهوم که هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و ملت فلسطین با پاسخی از جانب جبهه‌های مختلف مقاومت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار