با حضور سردار قاآنی برگزار شد؛

تشییع پیکر پدر شهید «رضایی» در مشهد

پیکر «رمضانعلی رضایی» پدر غواص و آزاده شهید «محمد رضایی» با حضور سردار «قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مشهد تشییع شد.
کد خبر: ۵۸۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 20April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «رمضانعلی رضایی» پدر غواص آزاده شهید «محمد رضایی» بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این اسوه صبر با حضور سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» سرپرست قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام سپاه، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی، جمعی از مسئولین استانی، خانواده شهید رضایی و پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهید امروز از مجتمع فرهنگی مهدیه مشهد تشییع و بعد از طواف در حرم امام رئوف و اقامه نماز در قطعه صالحین آرامستان بهشت رضا مشهد به خاک سپرده شد.

«محمد رضایی» از رزمندگان بسیجی اطلاعات عملیات لشکر ۲۱ امام رضا (ع) در سال ۱۳۴۶ در مشهد به دنیا آمد. وی که به‌ عنوان غواص خط‌شکن در عملیات کربلای ۴ حضور داشت به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به اردوگاه تکریت ۱۱ منتقل شد تا این‌که در سال ۱۳۶۶ در زیر شکنجه دژخیمان ارتش بعث عراق به طرز فجیعی به شهادت رسید.

پیکر مطهر این آزاده شهید سال ۱۳۸۱ به میهن اسلامی بازگشت و در مسجد امام سجاد علیه‌السلام واقع در کیلومتر ۱۵ جاده شیروان به فاروج به خاک سپرده شد.

تشییع پدر شهید «رضایی» در مشهد

تشییع پدر شهید «رضایی» در مشهد

تشییع پدر شهید «رضایی» در مشهد

تشییع پدر شهید «رضایی» در مشهد

تشییع پدر شهید «رضایی» در مشهد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها