فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س):

تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش، مسیر انقلاب را استحکام بخشید

امیر «محسنی زرین» گفت: تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مسیر انقلاب اسلامی را استحکام بخشید.
کد خبر: ۵۸۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 18April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر «نعمت محسنی زرین» ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، طی سخنانی در محفل قرآنی این گروه در سالن علمدار امامزاده سیدعلی (ع) قم با گرامی‌داشت یاد امام و شهدا اظهار داشت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و تدابیر امام راحل و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و خون مطهر شهداست.

امیر محسنی زرین با تاکید بر ضرورت مرور مجدد وقایع هفته‌های اول انقلاب گفت: وقتی وقایع و اتفاقات اوایل انقلاب را مطالعه می‌کنیم به حقیقت پیچیدگی اوضاع انقلاب درآن زمان پی برده و نقش و رهبری امام راحل را در هدایت انقلاب اسلامی و مقابله با انواع توطئه‌های پیش رو به وضوح می‌بینیم.

ارشد نظامی ارتش در استان قم موضوع انحلال ارتش را یکی از توطئه‌های آن زمان خواند و تاکید کرد: با تدابیر امام راحل در نامگذاری ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران این توطئه با شکست مواجه شد و این تدبیر استحکام بخش مسیر انقلاب بود و به جرأت می‌توان گفت اگر ارتش منحل می‌شد، مسیر انقلاب تغییر پیدا می‌کرد.

در ادامه این محفل، حجت الاسلام معنوی رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد شجره طیبه ارتش، عنوان کرد: ما باید به تمامی کلمات و جملات مقام معظم رهبری با دقت توجه کنیم چرا که پشت هر کلامی از ایشان حکمت‌هایی نهفته است.

وی گفت: در شجره طیبه خواند ارتش همین بس که ایشان ارتش را به درخت مستحکمی تشبیه کرد که ریشه در توحید دارد و شاخ و برگ‌های آن در آسمان‌ها رشد می‌کند و میوه آن را به موقع می‌چینیم.

معنوی ادامه داد: بحمدلله اقتدار امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایداری و حفظ و امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران از میوه‌ها و برکات این شجره طیبه است.

در پایان این مراسم که به مناسبت روز ارتش و با حضور خانوادگی کارکنان گروه پدافند حضرت معصومه (س) صورت گرفت، تعدای از فعالان فرهنگی و قرآنی گروه پدافند تجلیل شدند؛ همچنین تلاوت قرآن توسط قاری نوجوان و اجرای گروه سرود از دیگر بخش‌های محفل قرآنی فوق بود.

تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش، مسیر انقلاب را استحکام بخشیدتدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش، مسیر انقلاب را استحکام بخشیدتدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری روز ارتش، مسیر انقلاب را استحکام بخشید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار