حکم انتصاب شهید «وزوایی» به‌عنوان فرمانده تیپ سیدالشهداء (ع)+ سند

حکم انتصاب شهید محسن وزوایی به‌عنوان فرمانده تیپ سیدالشهداء (ع) منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 21April 2023

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، شهید «محسن وزوایی» متولد سال ۱۳۳۹ در تهران بود که در طول دوران دفاع مقدس در عملیات‌های متعدد با مسئولیت‌های گوناگون شرکت کرد. وی حماسه‌های بی‌بدیلی در غرب کشور خلق کرد و ۲۰ آذر سال ۱۳۶۰ در عملیات «مطلع الفجر» فرمانده بود. همچنین در اسفند سال ۱۳۶۰ نیز فرمانده گردان حبیب بن مظاهر و تیپ تازه تأسیس محمد رسول اللّه (ص) را بر عهده داشت.

شهید «وزوایی» با تأسیس «تیپ ۱۰ سیدالشهداء (ع)»، به‌عنوان فرمانده آن منصوب شد. این تیپ در عملیات «الی بیت المقدس» برای اجرای بهتر عملیات، با تیپ محمدرسول‌الله (س) ادغام شده و محسن وزوایی نیز فرماندهی محور اصلی را عهده‌دار شد تا این‌که سرانجام دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در «خرمشهر» به شهادت رسید و پیکر مطهرش در بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

حکم انتصاب شهید محسن وزوایی به‌عنوان فرمانده تیپ سیدالشهداء (ع) را در ادامه مشاهده می‌کنید.

حکم انتصاب شهید محسن وزوایی به‌عنوان فرمانده تیپ سیدالشهداء (ع)

به: برادر محسن وزوایی

از: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (منطقه ۱۰ – فرماندهی)

موضوع: حکم

با تأئیدات خداوند متعال و با توجهات حضرت ولی عصر (عج)، شما به مسئولیت فرماندهی تیپ سیدالشهداء (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منطقه ۱۰ تهران منصوب می‌شوید. امید است تحت رهبری حضرت امام خمینی، توفیق پاسداری دست آورد‌های انقلاب و فضیلت شکر و شرف شهادت در تحقق قانون خدا بر زمین را نصیب خود نمایید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی – منطقه ۱۰

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار