مدیر کل بنیاد شهید قم:

روز قدس برای ملت فلسطین امیدآفرین است

حجت‌الاسلام «هنرمند» گفت: روز جهانی قدس، روز امیدآفرینی برای ملت مظلوم فلسطین و بیداری ملت‌ها در برابر تجاوز استکبار جهانی است.
کد خبر: ۵۸۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 14April 2023

روز قدس برای ملت فلسطین امیدآفرین است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، این روز بزرگ را گرامی داشت.

متن پیام حجت الاسلام هنرمند به شرح ذیل است:

قدس اول قبله مسلمانان، سالهاست زیر چکمه ظلم و تجاوز قرار گرفته، تدبیر حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز جهانی قدس موجب بیداری ملت‌ها در برابر تجاوز استکبار جهانی است.

روز قدس موجب زنده نگه داشتن مساله فلسطین در جهان و انتفاضه شده و نمایش جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست علیه زنان و کودکان و مردم بی دفاع فلسطین و نمایش حقوق بشر دروغین مستکبران است.

روز قدس روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم جعلی صهیونیست است که سالهاست برای بقای خویش در منطقه در خون این ملت دست و پامی زند، اما به امید الهی خون ملت مظلوم این رژیم منحوس را غرق خواهد کرد.

روز جهانی قدس امید آفرین و آزادی بخش برای ملت مظلوم و مقاوم فلسطین است. امروز با وجود تحولات و تحرکات اخیر در سرزمین‌های اشتغالی حضور در راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بحمدالله ملت بزرگ ما بخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مثل همیشه با حضور در راهپیمایی، به ندای تاریخی امام امت و فرامین رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین لبیک گفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار