تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در هرمزگان

حجت‌الاسلام «عبادی‌زاده» در ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با حضور در جمع‌ ایتام‌ و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته‌ امداد امام‌ خمینی‌ (ره‌)، ضمن تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، روزه خود را در کنار آنان افطار کردند.
کد خبر: ۵۸۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 13April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این مراسم ضمن تسیلت ایاد شهادت مولای متقیان امام علی (ع) اظهار داشت: در نشست صمیمی با ایتام و فرزندان محسنین که توسط کمیته امداد برگزار شد، کار خداپسندانه ای صورت گرفت، جمعی از حامیان ایتام که کارهای بسیار خوبی در حمایت از ایتام و افراد نیازمند داشتند تقدیر و تجلیل شد، اما تقدیر و قدردانی واقعی خداوند تبارک تعالی انشالله انجام خواهد داد.

عبادی زاده ضمن تشکر از حمایت کمیته امداد از ایتام، بیان کرد: از همه مردم عزیز و بزرگوار می خواهم که انشاالله به تاثیر از مولی الموحدین امام علی (ع) بتوانند در ماه مبارک رمضان به توان خود از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را مورد حمایت خودشان قرار بدهند و این حرکت مقدس در نامه اعمال شان ثبت بشوند.

حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این مراسم گفت: هم اکنون بیش از ۱۶ هزار یتیم هرمزگانی در قالب طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که نیازمند کمک و یاری خیرین و نیکوکاران هستند.

باسره افزود: تعداد 30 هزار حامی از سراسر کشور در طرح اکرام ایتام و محسنین استان هستند.

وی عنوان کرد: در این شب های ماه مبارک رمضان مردم می‌توانند برای کمک به فرزندان ایتام و محسنین با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار در سراسر استان و به ویژه اماکن مذهبی یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333376 به صورت غیر حضوری حامی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین استان هرمزگان باشند.

 پایگاه های طرح اکرام ایتام در شب های قدر ماه مبارک رمضان مستقر هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار