معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکزی:

تقویت خودباوری و امیدآفرینی مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی مرکزی است

حجت‌الاسلام پاپی الوار گفت: تقویت روحیه خودباوری و امیدآفرینی در جامعه مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری است.
کد خبر: ۵۸۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 10April 2023
تقویت خودباوری وامیدآفرینی مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام «غلامرضا پاپی الوار»معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی امروز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: به برکت دولت سیزدهم تحول در شورای اطلاع رسانی آغاز شده و با اقدامات مؤثری که در طی یک سال گذشته انجام شده این شورا موفق بوده و در سال‌جاری با برنامه، با قوت و شتابنده حرکت خواهیم کرد.
 
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: در سال گذشته ۱۸ جلسه شورای اطلاع رسانی با ۲۸ دستور کار و ۷۰ مصوبه برگزار شد و یکی از مهمترین اقدامات در سال گذشته ایجاد هماهنگی بین مدیران رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها با شورای اطلاع رسانی است که برکات بسیاری داشته است.
 
وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها ابزار قدرتمند امیدآفرینی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان در ترویج یاس و ناامیدی هستند، گفت: در سال‌جاری مهمترین رویکرد شورای اطلاع رسانی تقویت روحیه خودباوری برای نوجوانان و امیدآفرینی در جامعه است.
 
پاپی الوار افزود: تقویت سواد رسانه در استان یکی از برنامه‌های مهم شورای اطلاع رسانی است که تاکنون برای مدیران رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها برنامه‌های خوبی برگزار شده و اقدامات همچنان ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای اطلاع رسانی در دستور کار است، گفت: مهمترین رویکرد کارگروه‌ها تخصصی فعالیت کردن برای اجرای مأموریت‌های شورای اطلاع رسانی است.
 
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز رسانه در متن جامعه است و مقام معظم رهبری بر اطلاع رسانی هدفمند، دقیق و هنرمندانه تاکید فراوانی دارند و لذا همه توان باید در این راستا پای کار بیاید.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار