برگزاری مراسم شب‌های قدر در موزه دفاع مقدس خرمشهر

پوربچاری ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و گرامی‌داشت شب‌های قدر از میزبانی موزه دفاع مقدس خرمشهر از سوگواران مولا علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 10April 2023

برگزاری مراسم شب‌های قدر در موزه دفاع مقدس خرمشهرسرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و گرامی‌داشت شب‌های قدر از میزبانی موزه دفاع مقدس خرمشهر از سوگواران مولا علی (ع) خبر داد و اظهار داشت: با افتخار در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر میزبان اقشار مختلف مردم و به خصوص پیشکسوتان دفاع مقدس، ایثارگران و راویان عزیز هستیم.

وی افزود: فضای معنوی حاکم بر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در کنار رودهای خروشان اروند و کارونی که یادگاران و شاهدان سال‌ها حماسه و ایثار فرزندان این مملکت در دوران جنگ تحمیلی بودند باعث شده که رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس خرمشهر به همراه خانواده های خود شب‌های دعا و مغفرت‌شان را در این مکان سپری کنند.

پوربچاری گفت: انشالله که توفیق میزبانی از این عزیزان را در دیگر شب‌ها نیز داشته باشیم به امید اینکه خانواده معظم شهدا و رزمندگان، ما را از دعای خیرشان در این ایام بی نصیب نکنند. رزمندگانی که سال‌ها در همین ساختمان اسلحه در دست گرفتند و مقابل رژیم بعث عراق ایستادند تا امروزه اقتدار و امنیت حاکم بر جامعه باعث شود که همه در کمال آرامش رو به معبود خویش دست به دعا برده و ذکر نیایش داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار