استاندار کردستان:

چهره خبیث صهیونیست برای نسل جوان تبیین شود

«زارعی‌کوشا» روز قدس را روز ماندگار و جهانی توصیف کرد و گفت: هنوز برای بسیاری از مدیران، دانشجویان و نسل جوان امروزی به درستی علت دشمنی ما با رژیم صهیونیستی را نمی‌دانند در حالیکه باید این مهم تبیین و چهره خبیث آنان شناسانده شود.
کد خبر: ۵۸۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 09April 2023

چهره خبیث صهیونیست برای نسل جوان امروزی تبیین و شناسانده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زاعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در جلسه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید آوینی اظهار داشت: این چهره‌ها جزو پرورش‌یافتگان انقلاب هستند و امیدواریم که همه ما نیز ادامه‌دهنده این راه پر افتخار باشیم.

وی روز قدس را روز ماندگار و جهانی توصیف کرد و گفت: امیدواریم راهپیمایی امسال بسیار باشکوه‌تر و آبرومندانه‌تر از سالیان گذشته در استان کردستان برگزار شود.

استاندار کردستان رمز مراسم امسال را «شهید میلاد حیدری» عنوان کرد و افزود: این شهید یکی از نخبگان و پاسداران رشید اسلام بود که مخلصانه فعالیت و از بچگی در کلاس‌های قرآن شرکت می‌کرد و در خدمت جبهه حق و انقلاب بود، صهیونیست‌ها از روی استیصال این شهید گرانقدر و همرزمش شهید مهقانی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه به فضل الهی، صهیونیست‌هایی که دنبال ایجاد ناامنی در کشورمان بودند، نه تنها موفق نشدند بلکه به شدت در طوفان و بحران داخلی خودشان گرفتار هستند، عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گویا صهیونیست‌ها خودشان عجله دارند که زودتر نابود شوند، امیدواریم راهپیمایی روز قدس امسال به نابودی رژیم اشغالگر قدس ختم شود.

به گفته زارعی‌کوشا، هنوز برای بسیاری از مدیران، دانشجویان و نسل جوان امروزی به درستی علت دشمنی ما با رژیم صهیونیستی را نمی‌دانند، در حالی‌که باید این مهم تبیین و چهره خبیث آنان شناسانده شود.

استاندار کردستان با قدردانی از زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی مردم که همواره یک گام جلوتر از مسئولان هستند، تاکید کرد: فرمانداران برنامه‌ریزی‌های لازم ویژه راهپیمایی باشکوه در سطح شهرستان‌ها را انجام بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار