مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

مردم ایران در ۱۲ فروردین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محقق کردند

حجت الاسلام عبدی گفت: مردم در ۱۲ فروردین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محقق کردند.
کد خبر: ۵۸۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 01April 2023

مردم در ۱۲ فروردین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را محقق کردندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام «ماشاالله عبدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن قبولی طاعات و عبادات با اشاره به جایگاه دوازدهم فروردین اظهار داشت: یکی از پایه‌های مستحکم و مهم جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: مردم در ۱۲فروردین پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کردند و جمهوری اسلامی ایران را در کشور نهادینه ساختند.

وی ادامه داد: مردم با رای قاطع آری به جمهوری اسلامی دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را انتخاب کردند و از این جهت است ۱۲ فروردین را روز زنده شده اسلام می‌نامند.

عبدی اضافه کرد: حضرت امام (ره) نهضت انقلاب اسلامی را با رای و مشارکت مردم روی کار آورد و ایشان تاکید داشتند جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه کمتر و یک کلمه بیشتر که مسئله بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نهضت جمهوری اسلامی با مردم بیمه کرد، گفت: این نهضت ادامه راه و مسیر پیامبر اکرم (ص) و اولیای خداوند و اهل بیت (ع) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: بزرگترین رفراندوم تاریخ در شرایطی رقم خورد که حدود ۵۰ روز از یوم الله ۲۲ بهمن گذشته بود و امام خمینی (ره) مردم را پای کار آورد تا رای قاطع خود را به جمهوری اسلامی به رخ بکشانند.

وی بیان کرد: گرامیداشت و زنده نگه داشتن ۱۲ فروردین به عنوان یوم الله یکی از تاکیدات امام خمینی است و ایشان می‌فرمایند ۱۲ فروردین روز غلبه جنود الله بر جنود شیطان است و از این جهت اهمیت ویژه‌ای دارد.

عبدی افزود: همچنین مقام معظم رهبری روز جمهوری اسلامی رو از مهمترین، تعیین کننده‌ترین و نقطه عطف تاریخ انقلاب از آن یاد می‌کنند و ۱۲ فروردین را روز زنده شدن اسلام و روز تحقق وعده الهی یاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب ایران اسلامی در اوج اقتدار است، گفت: دستاورد‌های زیادی به برکت انقلاب حاصل شده و کشوری که قبل از انقلاب و اوج وابستگی و غارت بیگانگان بود امروز استقلال و آزادی دارد و در بسیاری از بخش‌ها خودکفا و توانمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: اسلام ناب محمدی و مردم سالاری دینی مهمترین آرمان انقلاب اسلامی است و در سایه این دو رکن موفقیت‌ها و دستاورد‌ها حاصل شده و در گام دوم انقلاب بو وحدت و انسجام و تقویت این دو رکن راه و مسیر پیشرفت هموار خواهد شد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در جنگ شناختی بیان کرد: دشمن به هر بهانه‌ای دنبال تخریب نقاط قوت جمهوری اسلامی است و مطرح کردن مسئله رفراندوم توسط دشمنان یکی از شبهات برای فریب جوانان است و هیچ کجای دنیای امروز سراغ نداریم که یک انقلاب و نهضتی آغاز شده باشد و ۴۴ سال از تاریخ درخشان آن گذشته باشد و آن را بعد از ۴۴ سال در معرض رفراندوم بگذارند.

عبدی خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته نشان دادند پای کار و وفادار آرمان‌های انقلاب و شهدا و پایبند به نهضت امام خمینی (ره) هستند و با فضل الهی انقلاب اسلامی بستر سازی ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و امروز بازیگر اصلی تشکیل نظم نوین جهانی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار