در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی تأکید شد؛

۱۲ فروردین تجلی حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز جمهوری اسلامی تاکید کردند: ۱۲ فروردین تجلی حمایت ملت فهیم ایران از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 01April 2023
۱۲ فروردین تجلی حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» و «فرزاد مخلص‌الائمه» در این پیام‬ مشترک‬ آورده‌اند: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ با رأی ‏قاطع، نظام جمهوری اسلامی ایران را تأیید و ‏تثبیت کردند.
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: ۱۲ فروردین را می‌توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رأی اکثریت قاطع مردم در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.
 
در ادامه این پیام آمده است: تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: این‌جانبان ضمن تبریک یوم الله بزرگ دوازدهم فروردین به عموم ملت مسلمان، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار استان مرکزی، موفقیت همگان را در مسیر آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده آحاد مردم و مسئولان با وحدت رویه و تلاش شبانه‌روزی گام بلندی در جهت توسعه اقتصادی میهن اسلامی بردارند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار