شهردار اصفهان:

اصفهان رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داد

«قاسم‌زاده» گفت: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۸۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸ - 29March 2023

باصفهان رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «علی قاسم زاده» شهردار اصفهان اظهار کرد: بر اساس رتبه‌بندی اعلام شده، اصفهان پس از مشهد، رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه شهرداری اصفهان برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ افزود: در این مدت تلاش شد برای اسکان گردشگران، امور فرهنگی و زیباسازی خدمات و برنامه‌های خوبی برای مسافران ارائه شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه این رویدادها و برنامه‌ریزی‌ها بازتاب خوبی داشته و شور و نشاط در شهر را دوچندان کرده است، گفت: این موضوع هم از لحاظ فرارسیدن بهار طبیعت و هم از نظر خدماتی که برای زیباسازی انجام شده است، نمایان است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه تمامی این خدمات با تلاش و همت صدها نفری کارکنان شهرداری ارایه شده است، گفت: قدردان زحمات نیروهای شهرداری، راهور، فراجا، میراث فرهنگی، هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط هستیم که دست به دست هم دادند تا اصفهان حق میزبانی خود را به خوبی ادا کند.

وی با اشاره به تلاقی نوروز و ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: امسال بسترهایی فراهم شد تا بهانه‌ای برای روزه‌خواری علنی در سطح شهر نباشد.

قاسم زاده تصریح کرد: علاوه بر اینکه اداره اماکن فراجا مکان‌هایی را برای پذیرایی از میهمانان معرفی کرد، شهرداری اصفهان نیز در محل‌های پر رفت و آمد همچون میدان امام (ره)، فضاهای محصوری را برای تغذیه مسافران که عذر شرعی دارند در نظر گرفت.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری تلاش کردیم حق میزبانی از مسافران نوروزی را به خوبی ادا کنیم تا مسافران لحظه‌های خوبی را در اصفهان سپری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار