مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران مطرح کرد؛

بازدید ۷۱ هزار نفر از موزه‌های مازندران در نوروز

«برزگر» شمار موزه‌های مازندران را ۲۹ موزه ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۱ هزار نفر در هفته اول نوروز از آن‌ها بازدید کرده اند.
کد خبر: ۵۸۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 27March 2023

بازدید ۷۱ هزار نفر از موزه‌های مازندران در نوروزبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «صادق برزگر» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه اندازی شد، اظهار داشت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه‌ها و پایگاه‌های این استان بازدید کردند.

برزگر در خصوص موزه‌های استان، افزود: از ۲۹ موزه فعال در مازندران ۸ موزه تحت پوشش این اداره کل، ۲ سایت موزه، چهار پایگاه میراث فرهنگی ملی و جهانی، یک موزه مشارکتی، سه موزه دولتی و مابقی به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم در خصوص آمادگی کامل موزه‌ها و پایگاه‌های استان، ادامه داد: برنامه ریزی جهت خدمات رسانی و استقبال از گردشگران و مسافران به این مجموعه‌ها در ایام تعطیلات نوروز صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر در هفته اول نوروز استقبال زیادی از این مجموعه‌ها توسط گردشگران و مسافران شده است.

برزگر با اعلام اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال‌جاری برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران راه اندازی شد، گفت: از ابتدای ستاد تا ۵ فروردین سال جاری بیش از ۷۱ هزار نفر از موزه‌ها و پایگاه‌های این استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار