دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم:

طرح کریمه اهل بیت (س) زمینه ساز تفریح سالم مردم در بوستان‌هاست

«علی بابایی» گفت: طرح کریمه اهل بیت (س) بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها هست.
کد خبر: ۵۷۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 20March 2023

طرح کریمه اهل بیت (س) زمینه ساز تفریح سالم مردم در بوستان هاست

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «مهدی علی بابایی» دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت (س) در قم، اظهار داشت: ما در این طرح بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها هستیم.

وی افزود: به هیچ عنوان علاقمند به برخورد و انجام اقدامات سلبی نبوده و لبخند رضایت و آرامش در چهره همشهریان را به عنوان هدف اصلی خود دنبال می‌کنیم.

علی بابایی تأکید کرد: بیش از ۹۸ درصد از فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم ایجابی و ترویجی است، اما متأسفانه عده‌ای دوست ندارند آرامش مردم را ببینند و با انجام اقدامات ذکر شده بدنبال سلب آرامش روانی و اجتماعی مردم هستند.

وی یادآور شد: بنا بر ارسال گزارش‌های مردمی مبنی بر مزاحمت اراذل و اوباش و عده‌ای افراد سودجو و هنجارشکن در بوستان غدیر قم و اختلال در امنیت روانی و اجتماعی همشهریان، موضوع پس از دستور قضایی به اصلی‌ترین دغدغه نیرو‌های انتظامی و امنیتی تبدیل شد و طی سه هفته نسبت به پاکسازی بوستان اقدام شد.

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه نوزده دی بیان داشت: حفظ شئونات اسلامی در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه است.

وی تاکید کرد: اراذل و اوباش و هنجار شکنان بدانند اگر نسبت به اصلاح رویه اخلاقی و عملکردی خود اقدام نکنند با سد محکمی به نام قانون برخورد خواهند کرد و سربازان جان بر کف حافظ نظام و انقلاب در شهر مقدس قم اجازه خود‌نمایی و هنجار شکنی را به احدی در این استان نخواهند داد.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح عموم مردم، بیان داشت: اگر عموم مردم در خصوص منکرات و معروفات حساسیت داشته باشند و در مورد کار‌های منکر تذکر زبانی و در خصوص معروفات نیز تشویق و تحسین آشکار انجام دهند، ریشه بسیاری از گناهان خشکیده شده و زمینه جلب رضایت حضرت، ولی عصر (عج) فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار