ما متحدیم/ یک زائر مازندرانی:

خاک «شلمچه» بوی تربت کربلا دارد/ «راهیان نور» شیرین و خاص است

«معافی» با بیان اینکه شلمچه پر از آرامش، خاکی بودن، حس تهی داشتن است، گفت: خاک شلمچه بوی تربت کربلا دارد.
کد خبر: ۵۷۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 13March 2023

خاک «شلمچه» بوی تربت کربلا دارد/ «راهیان نور» شیرین و خاص استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «لعیا معافی» دانشجوی ۱۹ ساله رشته طراحی دوخت دانشگاه فنی و حرفه‌ای قدسیه ساری با حضو در یادمان شهدای شلمچه با بیان اینکه دومین بار به راهیان نور سفر کردم، اظهار داشت: اولین سفرم زیبا و تاثیر گذار بود و دوست داشتم بیایم و معتقدم هر انسانی برای یک بار هم شده باید در زندگی اش تجربه کند.

وی با بیان اینکه شلمچه پر از آرامش، خاکی بودن، حس تهی داشتن، دور از تجملات و مادیات و از خود خود بودن است، ادامه داد: اینجا فقط خود خودت هستی و هر آنچه در درون داری را می‌شکافی و چیز‌های پنهان را هویدا می‌کنی و راهیان نور شیرین و خاص است که همه جا دیگر اینگونه نیست.

معافی با بیان اینکه به امنیت وابسته ایم و به شهدا بخاطر این امنیت مدیون هستیم، اظهار داشت: شهدا از وابستگی‌ها و زندگی شان گذشتند تا ایران قدرتمند داشته باشیم و با افتخار می‌گوییم مدیون شهداییم.

این زائر راهیان نور با بیان اینکه خاک قاسم از مکتب امام حسین آموختند و راه امام حسین را تبلیغ کردند، گفت: امام حسین شخصیت خاصی است و مکتبش را تبلیغ می‌کنند تا جوانان ما بتوانند در این عصر راه خود را گم نکنند.

وی اضافه کرد: خاک شلمچه بوی تربت کربلا دارد و اگر کربلا را تجربه کرده باشیم هم غم دارد و هم شادی و اینجا هم مثل آنجاست و کربلای ایران است و فرقی ندارد.

معافی با بیان اینکه راهیان نور یک تجربه است، بیان کرد: در جنگ. رسانه‌ای باید هوشیار باشیم و زودباور نباشیم و تحقیق کنیم با علم روز و مطالعه کتاب به واقعیت برسیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید زحمت‌های شهدا را هدر بدهیم، گفت: باید پاسخگوی شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار