معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

رویکرد جریان انقلاب مبتنی بر عقلانیت است/ راه اندازی قرارگاه بصیرتی دیار علویان

«سلگی» با بیان اینکه رویکرد جریان انقلاب مبتنی بر عقلانیت است، از راه اندازی قرارگاه بصیرتی دیار علویان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹ - 22February 2023

رویکرد جریان انقلاب مبتنی بر عقلانیت است/ راه اندازی قرارگاه بصیرتی دیار علویانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» مازندران امروز با حضور «فرشاد مهدی‌پور» معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا، جمعی از مسئولین استانی و اصحاب رسانه استان در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«روح الله سلگی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این آیین با بیان اینکه ضریب مصرف اینترنت در استان دو برابر کشور است، اظهار داشت: استان مازندران از بیشترین ظرفیت رسانه‌ای برخوردار است و لازم است از این ظرفیت استفاده لازم به عمل آید.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای جوانان را مورد هدف قرار اده است، گفت: در ماه‌های گذشته با آخرین ترفند رسانه‌ای به لحاظ محتوایی و شیوه جنگ رسانه‌ای مواجه بودیم و تاکتیک فتح قلوب به جای فتح سرزمین کاملا مشهود است.

سلگی با بیان اینکه با تلاش امام راحل به استقلاب رسیده‌ایم، ادامه داد: نیازمند روش‌هایی برای رسیدن به استقلال رسانه‌ای هستیم.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد جریان انقلاب مبتنی بر عقلانیت است، رویکرد زن، زندگی، آزادی را رویکرد عبور از ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: عده‌ای به دنبال خدشه‌دار کردن انقلاب هستند؛ ما در جنگ تحمیلی مورد هدف دشمنان بودیم و جوانان ما به نام تکریم زن جنگیدند و امروز آسایش و آرامش ملت را مدیون شهداییم.

سلگی با بیان اینکه رمز ماندگاری ما گفتگوی مستقیم با قشر جوان و دهه هشتادی خواهد بود، از راه اندازی قرارگاه بصیرتی دیار علویان خبر داد و گفت: این قرارگاه جریان قوی برای مذاکره و گفت‌وگو با قشر‌های مختلف مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر عدم همراهی ملت ایران با جریان دین ستیز را شاهد بودیم، اظهار داشت: ملت ایران سرسپردگی و وابستگی را نمی‌پذیرد و باید کماکان متحد باشیم و همه کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند باید متحد کنار هم بایستند.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه مازندران و با همکاری سپاه کربلا، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، صدا و سیمای مرکز استان و خانه مطبوعات برگزار شد، از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران و همچنین فعالان حوزه بسیج رسانه استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار