مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نقش‌آفرینی سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها؛ تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی را سرعت می‌بخشد

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با «تازیکی» همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی را در راستای تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خواستار شد.
کد خبر: ۵۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷ - 19February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محمدرضا تازیکی» مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی و مالی در راستای تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی، خواستار نقش‌آفرینی سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان در این پروژه شد.

وی در ادامه اظهار داشت: امید است با مساعدت و همکاری سازمان همیاری‌، در تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی تسریع شود.

این مسئول فعال‌سازی کارگاه عمرانی پروژه را از سوی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خواستار شد.

تازیکی نیز در این نشست ابراز داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی یک مرکز فرهنگی و اجتماعی قلمداد می‌شود؛ بر همین اساس سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی برای تکمیل این پروژه آماده همکاری است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

طرفین در این نشست در خصوص راهکارهای قانونی و اجرایی جذب بودجه به منظور تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و همچنین اداره آن تبادل نظر کردند.

در این نشست مقرر شد نمایندگانی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان از طریق شهرداری پیگیر امور باشند.

همچنین مقرر شد جلساتی به صورت هفتگی برگزار شود تا ضمن پیگیری‌ و کنترل اقدامات صورت گرفته توسط نمایندگان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان، تدابیر لازم در راستای تسریع عملیات اداری و اجرایی پروژه به عمل آید.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار