معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

دشمنان نمی‌خواهند یاد و نام شهدا ماندگار باشد

سردار «فرجیان‌زاده» گفت: امروز دشمنانی داریم که نمی‌خواهند نام و یاد شهدا ماندگار باشد و براندازی نظام از اهداف شوم آنها است که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰ روزه بود.
کد خبر: ۵۷۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 16February 2023

دشمنان نمی‌خواهند یاد و نام شهدا ماندگار باشدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید فرجیان‌زاده» معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در سی و هفتمین یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در مسجد مهدیه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پیام شهدا مبارزه با ستمگران و استکبار جهانی است. پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن، این است که در راه خدا سست نشوید و نترسید چراکه شما بهترین هستید، اگر مسیر اهل بیت (ع) را دنبال کنید.

وی با بیان اینکه کسانی که در مسیر انقلاب سست می‌شوند از مسیرشهدا خارج شده‌اند، گفت: شهدا زنده و تاثیرگذار هستند و برخانواده و جامعه خود تأثیر می‌گذارند و روح آنان را تعالی می‌بخشند و در گرفتاری‌ها دست‌های لغزش شوندگان را می‌گیرند.

سردار فرجیان‌زاده ادامه داد: در این مسیر پر شتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران، چه کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما لغزیدند و این نبود مگر دوری از پیام و گفتمان شهدا.

وی خاطرنشان کرد: ما به دعای شهدا محتاجیم، شهدا محی و زنده کننده هستند و مظهر قدرت کشور و دارالشفای دلدادگانشان و شیفتگان مسیر حق و حقیقت هستند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مغناطیس شهدا جوانان را عاشق خود می‌کند و جوانان از آنها هدایت خود را مطالبه می‌کنند، افزود: شهدا در منطقه هم تاثیر گذار هستند و وجود مبارک و پیام آنها جبهه مقاومت را فرا گرفته است، همان گونه که می‌بینید جوانان مقاومت امروز در مقابل استکبار می‌ایستند و شجاعانه از آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: مغناطیس شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده است و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

سردار فرجیان‌زاده گفت: شهدای والفجر ۸، شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند زدند، همان اروند خروشانی که وحشت آفرین بود اما شهدا به اروند زدند و موانع متعدد دشمن در مقابل آنها زبون و ناچیز بود و توانستند از آن رود خروشان عبور کنند و پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام برسانند؛ ۸۰ شهیدی که با توسل به خدا دشمن را سرکوب کردند و به پیروزی رسیدند.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنانی داریم که نمی‌خواهند نام و یاد شهدا باشد و براندازی نظام از اهداف شوم آنها است که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰ روزه بود که در یک جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کردند و از همه توان و عوامل نفوذی خود و شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند و ازهمه امکانات رسانه‌ای خود برای مقابله با نظام اسلامی بهره بردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: در این اغتشاشات تمام ضد انقلاب و هنرمندان، ورزشکاران و منافقین و همه ظرفیت‌های کشورهای همسو با هدف براندازی نظام پیش آمدند و هزاران میلیارد به این نظام تحمیل کردند و روحانی و بسیجی ما را به شهادت رساندند و عده‌ای هم سکوت کردند و در مقابل این همه خباثت دشمن موضعی نگرفتند و هیچ حمایتی از نظام نکردند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که مردم قدرشناس ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن قیام کردند و شنبه تاریخی را رقم زدند، تصریح کرد:  ۲۲ بهمن امسال در واقع یک رفراندوم بود و مردم ایران ثابت کردند نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند چراکه با تحلیل وارد عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شدند.

سردار فرجیان‌زاده متذکر شد: مردم ایران وقتی خباثت آمریکا و دنباله‌روهای آنها را دیدند که به چهره انقلاب اسلامی چنگ می‌اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب و راه شهدا و مکتب اباعبدالله (ع) و امامین انقلاب استمرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار