امام‌جمعه کرمانشاه:

شهدا تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بودند

آیت‌الله علما در یادواره شـهید شاخص اصناف کشوری و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» در شهرستان صحنه گفت: شـهدا تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) بوده و در مسیر آرمان‌های امـام راحـل حرکت کردنـد و در نهایت نیز به هـدف و نیت خـود که شـهادت بود رسـیدند. شهدا انسان‌هایی اخلاق‌مـدار، ولایت‌مدار و درس آموخته مکتب عاشورا هستند.
کد خبر: ۵۷۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 15February 2023

شهدا تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بودندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یادواره شـهید شاخص اصناف کشوری و شهید مدافع حرم «رضا عباسی» به همت بنیاد شهید شهرستان صحنه با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم این شهرستان در مسجد امام حسین (ع) صحنه برگزار شد.

آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شـهدا تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) بوده و در مسیر آرمان‌های امـام راحـل حرکت کردنـد و در نهایت نیز به هـدف و نیت خـود که شـهادت بود رسـیدند. شهدا انسان‌هایی اخلاق‌مـدار، ولایت‌مدار و درس آموخته مکتب عاشورا هستند.

این مراسم با همکاری سپاه ناحیه صحنه و با حضور شـعبانی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حجت‌الاسلام محمـدرضا خـاص امیری امام‌جمعه، سـردار قنبری جانشـین سـپاه نبی اکرم (ص)، غلامرضا شهبـازی فرمانـدار، حسن اکبری رئیس بنیاد، مـدیران و رؤسا و جمعی از فرمانـدهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

در پایان این مراسم از خانواده شـهید والامقام «رضا عباسی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار