۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی‌فقیه در سمنان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

«مطیعی» گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد و ناامید کند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بود که به‌خوبی انجام شد.
کد خبر: ۵۷۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 11February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مرتضی مطیعی»، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام و افتخار استان سمنان، حاج حسن شاطری قرار داریم. اقدامات سردار شهید حاج حسن شاطری در خارج از ایران باعث آبروی نظام اسلامی شد و باید یاد و خاطره این شهید والامقام حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین رویداد هر سال در ایران اسلامی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ۲۲ بهمن اوج قله حرکت پرافتخار ملت و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ ایران است؛ چراکه مردم در این روز عزت و عظمت خود را به دست آوردند.

مطیعی بیان کرد: دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته، از راهبردهای مختلفی برای تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی و به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف ملت و نیز انتشار شایعه و دروغ در سطح افکار عمومی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان برای تضعیف انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: امروز دشمنان دروغ‌های واضح و آشکار را به جای خبر درست منتشر می‌کنند که متأسفانه برخی عناصر داخلی نیز به آن دامن می‌زنند.

مطیعی گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد و ناامید کند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بود که به‌خوبی انجام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان این که گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وحدت و انسجام خود را بر سر منافع ملی حفظ کنند.ادامه داد: ملت ایران با وجود مشکلات کنونی، پای انقلاب خود هستند و برای مأیوس کردن دشمن، پاسداشت خون شهیدان، حمایت از فرمان رهبر انقلاب و شادی روح ملکوتی امام خمینی (ره) در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار