۴۴ سال افتخار/ رئیس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای مازندران:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع به جنایات دشمن است

سرهنگ «شعبانی» گفت: در ۲۲ بهمن، ملت ایران بار دیگر با حماسه‌ای دیدنی و تماشایی، پاسخی قاطع به جنایات دشمن و ضربه محکمی به سازمان جنگ ترکیبی او وارد خواهند ساخت.
کد خبر: ۵۷۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷ - 10February 2023

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ قاطع به جنایات دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» رئیس سازمان بسیج ادارات کل و کارمندان سپاه کربلای مازندران در شب پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام رضا (ع) شهرستان نکا طی سخنانی با اشاره به خطای محاسباتی همیشگی دشمن در قبال ملت ایران اظهار داشت: دشمن شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تجربه خواهد کرد.

سرهنگ شعبانی ادامه داد: مردم آگاه، آزاده، غیرتمند و ذلت‌ناپذیر ایران با خلق حماسه دیگری در ۲۲ بهمن امسال، شکست تلخ و ناکامی دردناک دیگری را بر دشمنان انقلاب اسلامی تحمیل خواهند کرد.

وی افزود: دشمن در همه راهبرد‌های خود علیه ملت ایران طعم شکست را به تلخی کشیده است و همانگونه که صدام در برآورد‌های خود علیه این ملت دچار اشتباه شد دشمن در حوادث اخیر نیز با خطا و اشتباه فاحش محاسباتی، سیلی سنگین دیگری دریافت کرد.

رئیس سازمان بسیج ادرات کل و کارمندان سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در ۲۲ بهمن، ملت ایران بار دیگر با حماسه‌ای دیدنی و تماشایی، پاسخی قاطع به جنایات دشمن و ضربه محکمی به سازمان جنگ ترکیبی او وارد خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار